Sunny day! Our day <3

„Soare al insomniei,
Alb metal topit,
Insuportabil retinei,
Străbătând prin pleoapă,
Nesomn orbitor,
Privire fără nici o speranţă de umbră
Ţinându-mă suspendată
Sus, deasupra tuturor simţurilor,
Deasupra întunericului dulce,
Promiscuu, de iad,
În cea mai nemiloasă şi indecentă
Lumină
Din care nu-mi doresc decât
Să cad, să cad…”   ( Ana Blandiana )

Insuportabil si-a infipt si dulcele nostru soare ghearele in visul meu. A inceput sa il strabata, sa-l crape si sa ma impinga sa deschid ochii. Meh! As mai fi dormit macar putin! Stramband din nas si frecandu-ma la ochi, am inceput sa ma tarasc dupa o ceasca de cafea. 9:00 AM. Deschid usa camerei. O gasesc pe mama cu un aer primavaratic, ca intodeauna trebaluind prin casa. Imi si trece prin minte, fugitiv, o imagine cu flori de mar si frunze verde crud. Uf! Geamurile si usile de la balcon erau deschise. Era curent. Simt un fior, imi revin cat de cat, dar ma afund urgent in pat, printre asternuturi, cu cana fierbinte si mirosul cafelei cu lapte. Buna dimineata!

stire-8-mai-soare

Imi fac curaj in jurul orei 13:00 sa ma imbaiez. Deja nu mai pot sa descriu totul poetic, nu-mi doream sa ma ridic din pat. Daca nu as avea cate ceva de facut zilnic, as dormi. Intruna as sta in pat si mi-as toci fesele pe saltea cu laptopul in brate. Dar culmea, totusi, caci imi trebuie un singur mic impuls sa uit de pernele mele moi si de caldura din culcusor. O baie fierbinte! Da! De asta aveam nevoie! Ies si imi aplic noul tratament de la Wella, cu fiole, anti-cadere si intarirea radacinii firului de par. O sa scriu in curand un articol despre el, pentru ca sincer, de la prima fiola am simtit cum actioneaza, insa astept sa imi fac mai multe pareri si vi-l prezint si voua. Imi usuc parul, ca de obicei, cu peria mea roz editie limitata by Olivia Garden <3. Soarele straluceste inselator. Daca imi e frica de ceva in perioada asta atunci cand ma imbrac, imi e frica sa nu imi fie rece. Asa ca inainte sa ma gandesc la ceea ce voi purta, imi asez pe pat un maieu de corp si o pereche de sosete. Next, machiajul. Natural. Dar fusta de piele pe care urmam sa o port imi cerea un ruj inchis. Si  i l-am dat! Picioarele mele reci imi cereau, de asemenea, cizme imblanite. M-am conformat. O bluza groasa, o geanta neagra si parca toate se invarteau in jurul meu! Opriti-va! Mi-am luat cheile si am plecat. A mai ramas iubitul meu sa-mi ceara…un sarut! Sper ca ati avut o zi frumoasa! Daca nu, va urez macar o seara deosebita!

DSCN04132 DSCN04172 DSCN04322

DSCN04262

DSCN04272

DSCN04192    DSCN04332 DSCN04392

Bluza: Bershka

Geanta: H&M

Cizme: Boutique

Accesori: H&M

Ochelari: Strdivarius

Fusta: Zara

2 comentarii la „Sunny day! Our day <3

Comenteaza articolul: