Shampoo, hair conditioner & mask REVIEW

Buna fetelor! Am vrut initial sa pun titlul „Produse pentru par” si sa va vorbesc despre cele pe care le folosesc eu. Insa ar fi fost prea multe de zis asa ca am ales sa le categorizez. Astazi am ales sampoanele, balsamurile de par si bineinteles, mastile, iar zilele viiitoare va voi spune si despre restul produselor!

Incep prin a va spune cate ceva despre tipul meu de par, pentru ca voi sa va puteti da seama daca ar functiona la fel si pentru voi sau nu. Eu am parul fin, subtire, normal/uscat in special varfurile mi se usuca foarte repede, se rup desi eu nu mai folosesc placa de mai bin de un an, am natural in el, deci daca il las fara sa il aranjez cu produse specifice sunt semi creata, „buhaita”. Samponul pentru tipul tau de par nu are intodeauna, oricum, rezultatul pe care ti-l doresti tu. Cel pentru volum, spre exemplu, ii ia din stralucire, desi eu de volum as avea nevoie. Insa prefer acel luciul sanatos. Pentru a creea volum, ma folosesc de alte trucuri.

how_often_should_you_wash_your_hair_2

Astfel, dupa ce mereu am schimbat sampoanele de la luna la luna, am ajuns sa folosesc L`oreal Nutri Gloss Crystal. Exact in 26 septembrie 2012! :)) E roz, miroase a bomboane si are sclipici! E o diferenta destul de mare intre Nutri Gloss-ul normal si cel crystal. La cel din urma, stralucirea vine la pachet cu elasticitatea parului, lasand-ul liber. Il incarca destul de putin, chiar foarte putin, insa pentru mine e ideal. Balsamul din aceiasi gama isi face treaba la fel de bine. Un punct in minus ar fi faptul ca e prea putin hidtratant, asa ca ai nevoie de o masca pentru varfuri. Dupa ce faceam dus, straluceau patriculele din sampon pe cada❤. Am testat si Elvive, varianta pe care o gasesti in Germania si am remarcat ca isi mentinea mirosul mai mult timp in par. Frumos oricum, il recomand!

elseve-nutri-gloss-cristal res_f9c6d52670e850f76b2ace5d8fd0550a_350x350c_nhk2

Insa ca tot omul,  am simtit nevoia unei schimbari si am facut un „update” :)). Acum folosesc L`oreal professionnel Absolute Repair cellular cu acid lactic. Este pentru parul foarte afectat. Avand in vedere ca nu am schimbat samponul o perioada foarte lunga de vreme, trebuie sa ii acord putin timp scalpului si parului sa se acomodeze cu noua formula de curatare asa ca foarte multe nu va pot spune despre el, inafara de faptul ca pe lungmi, imi simt firele de par mai puternice. Balsamul, fata de restul, are un timp de actionare de cateva minute. Bine ca citesc etichetele! Pentru ca altfel obisnuinta m-ar fi indemnat sa il aplic si sa clatesc. Este parfumat insa nu simt a isi fi pastrat foarte mult mirosul in par. O sa revin cu pareri despre el dupa ceva timp de folosire.

2595_1 L_Or__al_Professionnel_Serie_Expert_Absolut_Repair_Cellular_Repairing_Conditioner_150ml_1367915690

Initial, am vrut sa am axez pe produse de la Wella. Am primit de la Alina cand am fost sa ma vopsesc, atunci cand am scris si articolul despre Color ID, niste mostre de sampon, masca si un spray de stralucire de par care miros incredibil de bine. E un mirosul bomoanelor de cirese. Dar discutand cu ea, mi-a recomandat ceea ce crede ca mi se potriveste, deci, L`oreal.

1236206_561080843941483_153341898_n

Ca sampon de tranzitie am folosit Dove Nourishing Oil Care. Mi-a placut si el, insa mi se pare ca degreseaza prea bine. Adica dupa ce samponam imi era prea aspru parul pana ce imi puneam balsam si in timp banuiesc ca mi l-ar cam usca desi el e „oil care”.

3639192

Ca masti, folosesc inainte sa ma spal pe par tot ce prind prin casa. Ulei de avocado, cocos, masline etc amestecate cu oua, miere, pana si drojdie mi-am pus in par. Masti naturiste, in general. Iar dupa spalare o aplic pe cea de la Milkshake Active Milkmask cu proteine. Spre deosebire ce celelalte masti, aceasta are precizat in descriere „Do not swallow”. Stiu ei ce stiu, pentru ca masca miroase a lapte cu miere si vainilie. Prea tentant! Si e foarte buna calitativ, hidtrateaza parul foarte bine, nu incarca si il lasa elastic.

Milk-Shake-active-milk-mask

Tips: In timp ce tineti mastile, infierbantati un prosop prin fierbere si tineti-l pe cap pana se raceste. Ajuta foarte mult substantele sa patrunda prin firul de par.

O zi frumoasa sa aveti!

3 gânduri despre &8222;Shampoo, hair conditioner & mask REVIEW&8221;

  1. Pingback: Iti cade parul? Il simti slabit? Solutia, aici! | Iulia Moldovan

Comenteaza articolul:

