Produse de pe lista neagra (review)

Buna seara dragi cititori! Inainte sa trec la subiect, vreau sa schimbam doua, trei cuvinte. Am deschis acest blog pentru a putea comunica cat mai bine cu cei din jur, pentru ca de fiecare data cand am testat un produs mi-as fi dorit sa pot sa imi impart parerea cu toata lumea, pentru ca ma ajuta pe mai multe planuri si pentru ca imi place sa scriu. Am avut foarte putine postari in care doar am scris, deoarece de obicei descriu trairi interioare si de cele mai multe ori, majoritatea dintre noi tindem sa le ascundem cat mai bine. In cazul meu, le ascund doar in fisierele de pe desktop, dar in fine. Am abordat mai multe teme si intr-adevar, am scris si despre viata mea personala. Noi, aici, pe blogul meu, suntem doar prieteni. Aici nu o sa existe niciodata, ca in alte parti, fane, fani si idoli. Aici, fashion-ul este moda pe care ne-o creem noi si in care ne simtim bine si pana la urma, ne simtim „noi”. Aici, avem pareri pro si contra care sunt nu agreate, ci acceptate. Si multe altele pe care sper sa le observati pe parcurs. De aceea, in curand, o sa va rog sa faceti o selectie sincera intre ceea ce v-a placut la blogul meu si care sunt temele pe care v-ar placea sa le abordez mai des, respectiv pe care le vreti out. Inca ma ai gandesc la restul detaliilor, but stay tuned!

Sa trecem la ale noastre. De-a lungul timpului petrecut printre rafturile magazinelor, am adunat cateva produse pe care nu le-as mai recumpara sau pe care le-am aruncat direct in cosul de gunoi. Astazi o sa va prezint vreo doua,trei pentru ca voi sa le treceti o bila neagra si macar sa fiti avertizate ca s-ar putea sa nu fie de niciun folos!

1. Balea Trend It Up

Se presupune ca ar trebui sa protejeze parul de temperaturi pana la 200 grade C. De ce l-am cumparat? Nu stiu! Un produs care sa ajute cu adevarat parul in lupta cu deteriorarea atunci cand este in contact cu o temperatura de 200 grade C trebuie sa contina o formula destul de avansata, nu un apa-spray cu putin parfum! Este doar parerea mea, insa intr-un asemenea produs ori investesti, ori platesti degeaba!

UVKDX

(DM- in jur de 15 lei, cred)

2. Cosmetic Plant Bioliv Demachian&Tonic

Atat mi-a placut, ca miroase excelent, a prajitura cu mere sau a mere coapte, ceva in genul acesta. Am mai citit ceva review-uri despre el si fetele erau multumite. E probabil sa fie de vina tenul meu putin sensibil, insa ma ustura foarte tare toata fata cand il aplicam. Fata ca fata, dar cand am vrut sa imi demachiez ochii nu i-am mai putut deschide pana nu am mers sa imi dau de cateva ori cu apa! Ma ardeau efectiv. Adevarul e ca putem exclude partea cu ochii, deoarece din cauza lor nu am vazut precizarea ca e si tonic, lucru ca in mod normal te opreste ca ti-l aplici pe ochi. Dar ramane totusi pielea de pe fata. Pentru mine nu a functionat deloc!

demachiant-si-tonic-bioliv

DM- in jur de 20 lei, site-ul lor – 13 lei http://www.cosmeticplant.com/bioliv/bioliv-clear-demachiant-tonic~D0010.htm

3. Crema BB de la Nivea si tusul crema Blitz & Glitz de la MAC

Le-am pus pe amandoua in aceiasi „oala” cum s-ar zice, pentru am mai precizat ca nu sunt multumita deloc de ele! Crema BB are textura clasicei creme albastre de la Nivea, mirosul la fel si o simteai de parca ai fi amestecat-o cu pudra acasa! Lasa foarte multe pete si ramanea pe fata foarte densa si groasa. Pentru mine nu a fost buna! Tusul de la MAC, s-a uscat dupa a doua folosire si nu a mai fost bun de nimic!

images nivea_bb_cream

4. Lotiune tonica Byphasse

Este in regula daca o folosesti atunci cand nu ai aplica machiaj inainte. Dar daca vrei sa te ajuti de ea sa indepartezi urmele lasate de machiaj, sa stii ca nu are efectul pe care ti l-ai dori. Reimprospateaza, e blanda cu tenul, insa nu curata. La urmele lasate de fond de ten e vizibil ca nu le indeparteaza, asa ca nu putem fi sigure ca ar indeparta praful si ce se mai aseaza de-a lungul zilei pe suprafata derm-ului. Eu nu il recomand!

lotion-tonique-byphasse-500ml

5. Crema de fata pentru piele sensibila Elmiplant

Sunt multumita de produsele de la Farmec si imi place foarte mult faptul ca sunt romanesti. Folosesc creme din gamele aslavital si aslamed si imi plac chiar foarte mult. Aceasta insa, nu mi se pare ca hidtrateaza destul. Nici nu intra in piele si nu e nici la suprafata ei. Suna idiot, insa asta e senzatia pe care o am indiferent de cantitatea pe care as aplica-o. Bineinteles, logic, intra in piele insa nu functioneaza, nu o ajuta deloc.  Are o textura prea lichida, prea usoara poate. Nu stiu! Demachiantul si apa tonica din aceiasi gama, totusi, imi plac foarte mult si sunt foarte bune!

crema-hidratanta-de-zi-ten-uscat-sensibil-50-ml-elmiplant~56287448

6. Fardurile mono de la Sephora

Stiam ca nu sunt bune, am mai auzit, insa de multe ori nu crezi pana nu vezi! Asa am ajuns si eu sa cumpar o nuanta de mov, pe care bineinteles, nu o pot folosi! Nu sunt bine pigmentate si textura lor e foarte dura, zgrunturoasa! Desi ma atrag acum foarte tare niste culori dintr-o paletuta noua marca Sephora, incerc sa ma abtin gandidu-ma la esecul pe care l-am avut!

descărcare

Ne vedem data viitoare! O seara frumoasa!

8 gânduri despre &8222;Produse de pe lista neagra (review)&8221;

  1. Buna Iulia! ce produse sunt ok pt. protectie termica? sa fie si accesibil ca pret si sa nu incarce parul. eu mai nou am inceput sa folosesc placa,asa din cand in cand(am parul drept si nu prea am nevoie) si mi-a recomandat cineva Kallos. dar incarca parul f tare si il incalceste maxim,chiar daca aplic doar la varfuri. merci🙂

    Apreciază

    • Numai produsele profesionale pe care le procuri de la salon iti pot garanta ca ar contine ceva protectie. Sincera sa fiu sunt cat se poate de sceptica in privinta lor! Chiar nu cred ca la 170 de grade te mai protejeaza vreo nu stiu ce solutie aplicata inainte. Sfatul meu este sa folosesti placa cat mai rar si sa iti faci masti de hidratare mai des, daca tot o folosesti, pentru ca placa nu arde propriu-zis parul, ci il deshidrateaza! Sper sa te ajute:D

      Apreciază

Comenteaza articolul:

