Ceai de musetel pentru ten

In casa pluteste mireasma proaspata a musetelului. Iubesc natura in toata splendoarea ei. O ador si cand nu e verde si nu straluceste de sanatate, eu o iubesc cu toate uscaciunile ei! Inchid ochii si ma trezesc pe-un camp!

Nu stiu pe voi, dar pe mine ma induioseaza florile de musetel! Ma topesc dupa petalele alea albe si mici! E floarea clasica pe care o desenam cand eram micuti, cu „mijlocul” galben, petale lungi, codita verde, subtire si simpla! Imi aminteste de mersul la tara, vara, cand ne luam cu bunicul si mergeam sa ne plimbam pe dealuri toata ziua. Si imi facea coronite de flori! Si bratari din codite de papadie! Culegeam fragute, mure cand mai gaseam si ciupercute. Le stiu si acum. Cunosc ca palaria sarpelui e otravitoare daca e lucioasa, stiu galbiorii, stiu ca cele mai atragatoare si frumoase pot fi si cele mai periculoase…stiu ca o ciuperca buna, neotravitoare din mai multe puncte de vedere poate fii „rea” daca e inconjurata de cele otravitoare ,din cauza sporilor… Of! Ce dor imi e! 

ceai-de-musetel-300x225

De azi imi spal fata cu ceai de musetel!

Dupa ce am cautat pe google nenumarate metode de a scapa de petele aparute in ultima vreme de la apa ( nu stiu sigur daca de la apa, deoarece un dermatolog zicea ca nu poate fi de la apa, desi altii sustin ca da), am gasit un remediu cat se poate de placut. Stim cu toate ca nu e bine sa ne spalam pe fata cu apa (auzit de la altii) si ca cel mai bine ar fi doar sa ne demachiem si sa curatam fata cu un tonic. Insa ca sa iti poti curata fata cu tonic asa cum trebuie, ai nevoie de o sticla intreaga. Imi si imaginez o rezerva de 20 de sticle in dulapul din baie :)).

musetel (1)       RTEmagicC_musetel_shutterstock_55774921_01.jpg  

Asa am ajuns la ceaiul de musetel. De azi, imi spal fata cu ceai de musetel! Pe langa faptul ca e mai bland cu tenul si are un miros proaspat de natura, ajuta foarte mult in lupta cu imperfectiunile tenului. Calmeaza inflamatiile si iritatiile tenului,  este antiseptic, cicatrizant si cu efect tonic. Reduce numarul cosurilor si bineinteles, previne aparitia lor. 

Imbib foarte bine dischete in ceai, apoi curat bine bine toata fata, dupa care iau altele si le las cateva minute sa actioneze pe zonele pe care le simt mai afectate. Poti folosi acest remediu si pe timpul zilei, ca sa indepartezi impuritatile ca praful sau sebumul. Pe mine ma incanta foarte foarte tare acest ceai pansament! Mai ales ca nu trebuie sa il prepari zi de zi, ci poti pastra o sticla pentru cateva zile. Sa nu uiti insa, sa il prepari foarte concentrat! Mi-am lasat azi pielea sa se usuce natural dupa ce am luat jos dischetele. Mi-a ramas foarte foarte fina, lucru care nu se intampla atunci cand ma spal pe fata cu apa si cleanser!

Si acum „una asa ca la americani” : Sa nu il indulciti! :)) :))

V-am pupat si va recomand sa il incercati. Ne e asa la indemana!!!

felicitari-online-floare_de_musetel-1287

musetel

624-400-lajka-chaj-mehlem-naturalen-produkt

thumb

Am luat pozele de pe google. Nu stiu ale cui sunt, dar sper sa nu se supere!

9 gânduri despre &8222;Ceai de musetel pentru ten&8221;

  1. Super idee! Si e asa la indemana, vorba ta. In loc de apa direct de la robinet, dermatologul mi-a recomandat apa fiarta si racita. A zis ca e aproximativ acelasi lucru cu apa termala din farmacii.

    Apreciază

Comenteaza articolul:

