Review – Coada De Lux de la Buenobia

Buna, dragile mele cititoare!

Incep prin a va spune ca un sunt o mare fana a extensiilor de par de orice tip si le port de ani buni. In urma cu vreo trei ani, am descoperit un brand caruia i-am ramas fidela de atunci si am comandat cateva seturi bune de extensii cu clip-on (preferatele mele) de acolo. Ei, in ultima faza, m-am gandit sa testez coada din gama De Lux pe care brand-ul Buenobia o comercializeaza si sa va spun parerea mea despre ea!

In primul rand, va spun ca am ales-o datorita usurintei cu care poti arata impecabil in cele mai deplorabile bad day hair ! Mi-a fost usor sa ma decid asupra brand-ului.

Am fost mereu multumita de profesionalismul de care da dovada personalul din echipa Buenobia! In orice moment in care am avut nevoie de ajutor asupra alegerii culorii, lungimii sau am avut nevoie de alt gen de informatii precum data primirii coletului etc., am primit raspuns si ajutor.

IMG_3605

Mai mult, cel mai important, ma satisface calitatea parului din extensii si acum din coada.

Coada are densitate.

Firul de par este gros si cu un aspect sanatos!

Firele din ea sunt la aceeasi lungime taiate!

IMG_3603

Din experienta cu extensiile cu clip-on va spun ca rezista eroic la schimbarile de coafura, fixativ si alte produse destinate coafarii parului. Eu le intind, buclez, tapez, in mare, cam tot ce fac cu parul meu natural, fac si cu extensiile.

Coada se preteaza la acest gen de coafari. Se poate bucla, ondula, indrepta, impleti, prinde coc ori vopsi!

Culoarea pe care o am eu este blond miere. Gasiti coada, aici: http://www.buenobia.ro/produs/coada-de-lux-blond-miere-50-cm

Eu garantez pentru calitatea Buenobia!

IMG_3608

image

Comenteaza articolul:

