Masca cu miere

Masti, mai bine zis, ca sunt o sumedenie de variante pe care le poti incerca. Si buna dimineata si tie! Precizez ca de masca exfolianta cu miere pe care o folosesc mi-a fost recomandata de catre o cititoare la un articol mai vechi, careia ii multumesc! Acum tine de mine sa impart cu restul dintre voi!

Mierea este un foarte bun hidtratant natural, avand de asemenea si propietati curative. Are un continut bogat de vitamine (B1, B2, B5, B3, A, C, D şi K), acizi organici, saruri minerale, potasiu, magneziu, fosfor, calciu şi sodiu ceea ce o face un bun calmant, cicatrizant si tonifiant. Este bine cunoscut faptul ca mierea ajuta in curatarea tenului acneic, de fapt, mai exact, ajuta la indepartarea „nepoftitilor” de pe orice tip de ten. Fiind un foarte bun hidtratant, ajuta si la indepartarea ridurilor, lasand in urma un ten matasos si elastic.

Cam atat cu continuturile si substantele. In fond si la urma urmei ce va costa sa incercati? Sta pe raft oricum. Intr-un final o sa fiu acuzata ca imi pun toata bucataria pe fata! Miere, cafea, iaurt, ulei de masline, oua! :))

20140221-211801.jpg

O idee de masca, care ajuta si la indepartarea celulelor moarte:

  • Amesteca miere cu zahar brun, parti aproximatix egale (e in regula si alb).
  • Pregateste-ti pielea in prealabil: demachiaza-te cu grija, indepartand impuritatile in totalitate.
  • Aplic-o pe fata treptat, aplicand si masand cantitati mici, pana ai acoperit toata suprafata.
  • Las-o sa actioneze de la 15 minute pana la 30.
  • Ai grija insa, sa nu apesi prea tare cand masezi deoarece cristalele de zahar pot zgaria dermul!

Repeta procedeul de cate ori pe saptamana poftesti. Amesteca miere cu iaurt, cu cafea sau scortisoara. Pune doua lingurile in apa de baie sau maseaza-ti corpul si dupa scufunda-te in cada si relaxeaza-te! E miere, ce naiba! (apropo de apa din cada, daca doriti sa folositi masca pentru fata, nu o faceti cat timp faceti baie, se va scurge)

Eu prefer varianta aceasta de masca pentru ca exfoliaza foarte bine si inspre deosebire de produsele din comert, nu ma lasa cu o piele uscata, ci cu una catifelata si hidtratata. Un alt motiv pentru care am inceput sa ma axez pe exfoliantul natural este ca rezultatul persista mult mai multe zile!

Iti recomand cu drag sa o incerci si ramane sa discutam! Te salut cu drag, o zi buna sa ai!

20140304-085601.jpg

9 comentarii la „Masca cu miere

  1. Vroiam sa te intreb daca ai incercat fondul de ten de la Lancome Miracle Air de Teint. Eu am gasit o mostra micuta intr-o revista, l-am incercat si am fost foarte surprinsa cat de bine se poate aplica 🙂

    Apreciază

  2. Eu folosesc de ceva vreme miere cu cafea si in timp rezultatele se vad. Dar e nevoie de muulta rabdare. O sa incerc si combinatia asta, suna la fel de interesant 🙂 ms de articol

    Apreciază

Comenteaza articolul: