Batiste – cel mai bun sampon uscat! Cum se foloseste?

Am zis ca fac un articol despre cum sa arati bine dupa sala. Conditia era sa merg la sala, lucru pe care nu l-am prea facut in ultima vreme! Dar totusi, era un element esential acolo de care trebuie neaparat sa va povestesc! Samponul uscat de la Batiste!

Bloggeritele din America au demonstrat stiitific (glumesc!) ca-i cel mai bun si eu le-am crezut pe cuvant. Am achizitionat doua tuburi. Dati-mi voie sa vi le prezint:

IMG_3541.JPG

Intre acestea doua pe care le am eu este o diferenta de miros si cam atat. Sunt si altele (foarte multe) destinate ba pentru par inchis la culoare, ba pe tru blond, ba pentru volum etc etc.

IMG_3538.JPG

Ce face mai exact?
Absoarbe sebumul secretat de scalp si te ajuta sa iti mai tii parul inca o zi fara sa il speli. Este foarte util in calatorii, la sala sau cand folosesti produse de styling si vrei sa iti descalcesti parul a doua zi (de exemplu).

Reimprospateaza fara sa isi lase amprenta mirosului si esential este ca nu incarca, ci din contra!

Evident, nu te astepta sa ai parul uleios, nespalat de o saptamana jumatate si sa faca minuni pentru tine. Fii indulgenta, te rog! Este un produs foarte bun si extraordinar de util pentru diferite evenimente (de lene, inspre exemplu), momente in care iti sare bucuros in ajutor, dar nu face minuni daca esti genul care cere foarte mult.

Cum se utilizeaza?

1. Scoateti capacul!

Se pulverizeaza de la 10-15 cm departare de cap. Ideea e sa nu fii cu pulverizatorul exact langa par, pentru ca in loc sa difuzezi produsul si sa il lasi sa iti faca efectul, vei incarca firul de par.

Se aplica la radacina!

Eu imi fac cateva carari unde simt ca e mai mare nevoie de produs si pulverizez pe fiecare cam 2 secunde.

Apoi masez si piaptan. Si tapez, ca parca arata mai frumos!😀

Costa Aproximativ 25 de lei si se gaseste in Sensiblu!

5 gânduri despre &8222;Batiste – cel mai bun sampon uscat! Cum se foloseste?&8221;

  1. Pingback: Batiste dry shampoo? Yes please! :) | Mice Work

  2. Hey! Interesant ce zici tu aici! eu am folosit ceva de la DM, nu mai stiu exact cum se numea, dar am foat destul de dezamagita! Incarca foarte tare parul iar ‘minunea’ dura undeva la jumatate de ora! Apoi parul meu era un dezastru! Thanks for the tip!🙂 maine fac o vizita la sensiblu!😉

    Apreciază

    • Am mai auzit pareri de la persoane care au fost dezamagite de sampoanele uscate. Eu arat „ca noua” dupa el, mai ales daca il si aranjez putin! Am uitat sa scriu ca parul trebuie sa fie complet uscat cand folosesti produsul, completez acum!

      Sper sa functioneze si pentru tine :* !!!

      Apreciat de 1 persoană

Comenteaza articolul:

