Tips&tricks: Solutii de stocare cu stil! Idei&inspiratii

Nu stiu tu, insa eu m-am saturat pana peste cap ca de fiecare data cand vin in camera de la dus sa fiu nevoita sa imi car cu mine crema de corp si dupa sa o duc sa o ascund din nou pe rafturi prin baie printre alte recipiente plasticate urate! Sau sa o ascund sub perna! Of! Tot nu-nteleg de ce le fac asa miraculoase cu pielea noastra, atat de frumos mirositoare si divine la atingere si le ambaleaza in niste plasticuri oribile! Pff!

IMG_3412.JPG

Solutia? Un recipient frumos, cu iz vintage si accente aurii! Sau un borcanel inscriptionat, unul verde cu capac auriu si unul cu un capac interesant!

IMG_3449.JPG

Pe al meu l-am gasit la H&M Home. Mai sunt si alte modele frumoase, precum si alte idei interesate de a pastra lucrurile cu stil!

IMG_3458.JPG

IMG_3461.JPG

IMG_3462.JPG

IMG_3460.JPG

IMG_3455.JPG

IMG_3454.JPG

IMG_3453.JPG

IMG_3456.JPG

IMG_3459.JPG

IMG_3457.JPG

IMG_3452.JPG

IMG_3463.JPG

IMG_3464.JPG

Un gând despre &8222;Tips&tricks: Solutii de stocare cu stil! Idei&inspiratii&8221;

Comenteaza articolul:

