Inspiratie: Paris nails – Christmas&NYE Nails

Buna, dragile mele! Cum vi se pare inceputul de iarna? Haideti sa va fac putin in ciuda celor care nu ati atins un fulg de nea anul acesta si sa va spun ca atunci cand am fost acasa, Bistrita era acoperita de zapada! Va scriu acum pe ritm de colinda de iarna (rockabilly, evident) si cu noile mele unghii pregatite de Paris, de zapada si de orice petrecere de iarna!

Sunt indragostita de decoratiunile de sarbatori! De sclipici, de stelute, de fulgii de nea aurii si de beculetele colorate! Drept urmare, m-am gandit sa imi aleg un model pe unghii care sa fie in ton cu perioada in care suntem, dar care sa fie in acelasi timp demn de purtat la orice tinuta.

IMG_3499

 

 

Acest model este putin mai intraznet, insa se potriveste foarte bine cu puloverele pufoase din tricot si cu rujul Sin de la MAC. Si ce poate fi altceva mai important???

IMG_3497

 

Nimic!

Eu mi-am facut unghiile dupa cum obisnuiesc, la Paris Esthetique, la Anca! Dupa cum puteti vedea, rezultatul este extraordinar! Cerintele mele au fost satisfacute in totalitate si sunt o mandra purtatoare ale unor unghii superbe cu iz de sarbatoare!

IMG_3498

Unghiile pe care le-am purtat data trecuta au aratat impecabil chiar si dupa 2-3 saptamani. Am mare incredere intotdeauna ca mainile mele vor arata perfect in orice situatie prevazuta sau neprevazuta.

Multumesc, Anca!

Pentru mai multe fotografii cu manichiura si pedichiura by Nails Anca, click AICI!

IMG_3211 10802026_306307899577283_4106112192184892979_n

 

 

 

Comenteaza articolul:

