Fericirea este…

Mirosul din parul blond al fratelui mai mic.

IMG_3338

Aerul rece care iti invadeaza caile respiratorii la inceputul iernii.

IMG_3342

Brelocul auriu de la chei.

Oglinda vintage.

Camera mea plina de lucruri care ma reprezinta, care ma intregesc. Locul meu.

O lumanare. O mie de lumanari.

IMG_3346

Bula de apa care sare din chiuveta cand spal vasele.

Patura si pernele.

IMG_3344

Plapuma moale.

O piesa rockabilly de Craciun.

O baie fierbinte cu el.

IMG_3337

Cana cu omul de zapada plina ochi cu ciocolata calda si caramel.

Un bol cu risotto.

O masca de par naturala cu avocado.

Bruneta gratioasa de la casa de marcat.

Atingerea betelei de Craciun.

Un film cu Colin Farrell.

IMG_3348

Sosetele pufoase.

IMG_3339

Cremele de corp cu miros de unt de cacao.

Prietena mea. Prietenele mele. Zambetul fetei care imi face masaj. Cafeaua de la coafor. Colegele mele de munca. Ciocolata. Parfumurile. Accentul englezesc. Ochelarii cu rame transparente. Puloverele cu „turtle neck”. Globurile de Craciun. Luminitele de iarna.

…  to be continued.

Comenteaza articolul:

