Unde ne facem unghiile in Cluj?

Buna, dragile mele cititoare si prietene! Va scriu pentru ca primesc des intrebari de genul Unde sa merg sa ma tund in Cluj? sau Stii pe cineva care face pedichiura bine? si drept sa va spun, imi sunteti dragi de mor cand se intampla asta! Ma simt ca intr-o retea underground de tipsuri de beauty in care toata lumea se comporta de parca ar vinde si cumpara droguri in loc de sfaturi pentru tratamente bune in serviciile de infrumusetare. Aveti imaginea? :))

In sfarsit. Eu am fost intotdeauna nebuna adepta manichiurii simple si de efect, dar am fost mereu extraordinar de atenta la detalii. Sunt cat se poate de critica cand vine vorba de grosimea stratului de oja permanenta, de cuticule si simetrie in forma. Si nu numai asta!

Sunt ca un vultur in actiune cand intru intr-un nou salon pentru manichiura/pedichiura si urmaresc asa:

  • daca fata care urmeaza sa imi faca mani/pedi se spala pe maini;
  • daca ustensilele pe care le foloseste sunt intr-adevar fierbinti, dovada ca au fost sterilizate;
  • daca urmareste pasii pe care cu toate ii cunoaste cand vine vorba de manichiura si si eu ii cunosc tocmai datorita faptului ca am fost de nenumarate ori la salon pentru asta si am devenit cat de poate de selectiva, ba mai mult, mi-am facut si manichiura acasa si am facut-o bine!
  • urmaresc aranjarea spatiului in care lucreaza sa vad daca este o persoana ordonata si prin urmare, curata;
  • sunt atenta sa vad daca are solutii pentru dezinfectare;
  • la pedichiura sunt atenta daca foloseste in bazinul in care aseaza picioarele in primul rand un sac pentru protectie si apoi o solutie speciala;

Cam astea ar fi cateva puncte de igiena pe care eu le consider necesare. Le consider asa deoarece este un domeniu din care poti sa iei diferite boli cu transmitere, incepand de la ciuperci, pana la boli care se iau prin sange in ideea in care persoana care iti face manichiura te poate taia si daca nu are ustensilele sterilizate exista o posibilitate sa te alegi cu ceva.

Acum, va anunt ca am gasit o persoana care imi satisface cerintele atat cand vine vorba de igiena, cat si de partea pur estetica. Si aici si raspunsul la intrebarea „Unde ne facem unghiile in Cluj?”.

Nails Anca (Anca Nicula)

IMG_3241IMG_3239

IMG_3240IMG_3219

De ce imi place?

  • Pentru ca este incredibil de atenta si are o rabdare de fier;
  • pentru ca nu rateaza nici un coltisor la unghie;
  • pentru ca ojeaza tot patul unghial, de la cuticula la cuticula;
  • pentru ca isi pune etichete pe fiecare oja/lac/gel pe care il foloseste sa nu cumva sa il foloseasca expirat!
  • este foarte ordonata atat in ceea ce priveste aranjarea lucrurilor cat si respectarea tuturor regulilor si imi inspira foarte multa incredere;
  • pentru ca lucreaza cu produse de calitate ca O.P.I!

Din punct de vedere estetic, am gasit la ea cam tot ce mi-am dorit. Realizeaza manichiura/pedichiura simpla, cu gel, face constructie pe unghia naturala si se pricepe la modelele moderne metalice care ne sunt atat de dragi tuturor!

IMG_3215IMG_3206

Imi place, dupa cum v-am spus, simetria pe care o regasesc acum in forma unghiilor mele si mai mult, naturaletea. Eu le port cu mare drag si mi le admir de fiecare data! Imi aleg intotdeauna un model si Anca mi-l stilizeaza si pliaza dupa stilul meu, pana ajung sa imi placa!

10378158_288789401329133_8235611800461202907_n 10616157_303355203205886_2020783715086397802_n 1454658_303355199872553_6989923833357088027_n 1508997_303519153189491_5060081339076174846_n

Daca m-as mai muta in alta parte? Va spun sincer, nu. Conteaza foarte mult si atmosfera salonului si persoana cu are ai contact de cel putin 2 ori pe luna pentru serviciile astea. Si eu m-am indragostit de movul salonului, de cafeaua sau de ceaiul cu care sunt servita de fiecare data, de ospitalitatea tuturor fetelor si in cazul de fata, a Ancai. Serviciile sunt impecabile si o stabilitate/fidelitate este benefica pentru mine si pentru orice, pentru ca persoanele cu care lucrezi ajung sa te cunoasca si atunci totul devine lejer si mult mai comod pentru tine!

  10801728_306307936243946_4775218060704740179_n

Mesajul de pe peretele Ancai este:

IMG_3211.JPG

Deci, cine vrea reducere?!

Comenteaza articolul:

