Cum imi aplic extensiile cu clip-on – VIDEO

Buna, dragile mele! Dupa cum stiti cele care sunteti citititoare vechi si consacrate ale blogului meu, eu port extensii cu clip-on foarte des si de cativa ani comand de la acelasi brand care m-a multumit nu o data, ci de cel putin 3 ori. Multe dintre voi m-ati intrebat de cateva ori cum se aplica acest tip de extensii si acum iata ca m-am decis sa si filmez cum le aplic eu!

In primul rand, am sa va spun cativa pasi pe care ii urmaresc atunci cand cumpar un set nou extensii.

  • Il duc la Alina Tomsa sa mi-l tunda, pentru ca el in set vine tot drept si nu mi se pare natural si normal sa porti extensiile asa. Consider cu tarie ca trebuie filate macar putin, sa incadreze frumos fata si sa se potriveasca cu restul parului tau, in special daca ai parul mult mai scurt decat extensiile.
  • In pasul doi, le spal bine bine si le usuc cu foehnul si peria rotativa. Nu le intind! Nu le intind pentru ca ele sunt asa perfecte si sanatoase si nu vreau sa concureze cu parul meu aproape mat si batut de soarta. Si voi stiti ca odata intinse cu placa prin un luciu frumos de care, din nefericire, parul meu nu se bucura. Evident, cele care aveti mai mult noroc puteti face acest pas. Eu n-am. In fine!
  • Apoi, le aplic segmentand parul. Eu nu obisnuiesc sa tapez zona pe care aplic clemele pentru ca de cazut oricum nu cad si poate in ziua urmatoare vreau sa le iau jos si imi e mai usor asa. Tapez doar atunci cand ma gandesc sa dorm cu ele si sa le pastrez pana la urmatoarea spalare (nu incercati asta acasa pentru ca nu e recomandat).
  • Abia acum incep sa le coafez, pentru a fi cat mai in ton cu restul parului meu.

buenobia

Acum ma bucur de un frumos set din gama De Lux a brandului Buenobia, evident, in nuanta blond miere. Ma bucur la propriu, credeti-ma! Eu am ales unul de 60 de cm pe care l-am tuns ulterior pana ce am ajuns la o varianta pe care am sa v-o prezint curand. P

Parul din extensiile de la Buenobia este foarte bun, va spun atat din proprie experienta cat si din ce am vazut la alte persoane la salon care si-au comandat de la acest brand si au fost foarte multumite. Eu am un set acasa Premium pe care l-am purtat de nenumarate ori, l-am tapat si l-am buclat de foarte multe ori si arata foarte bine, nu are varfuri despicate si nu apare ars. Eu l-am inlocuit momentan doar pentru ca voiam sa am parul mai des si mai voluminos pentru bucle.

Setul De Lux are:

  • 2 mese cu 4 clipsuri cu volum dublu fata de Premium
  • 2 mese cu 3 clipsuri
  • 2 mese cu 2 clipsuri
  • 4 mese cu un clips

Mai jos aveti tutorialul despre cum imi aplic eu extensiile de par cu clip-on!

Multumesc LifeVision Media pentru filmare si editare!

Kisses, loves! :*

Comenteaza articolul:

