Cremele mele de corp favorite – My must-have body creams

Salutare, dragile mele! Dupa cum unele dintre voi stiti, sunt o mare fana a mirosurilor placute si obsesia mea incepe de la gelurile de dus, se continua la creme si se termina (probabil) la detergentul de vase. Orice, dar sa miroase frumos! De fapt, sa miroase pe placul meu, deoarece idea de frumos este un concept destul de discutabil.

Astazi, am ales sa vorbim despre trei dintre cremele/unturile mele de corp preferate, care pe langa faptul ca miros extraordinar de bine, au un mare plus, acela ca hidrateaza miraculos de bine, intra repede in piele si o catifeleaza pana la refuz! Ce iti poti dori mai mult?

treat2

Asadar, prima este o lotiune de corp de la Palmer’s Cocoa Butter Formula, numita Natural Bronze. Palmer’s este un brand care comercializeaza produse pe baza de unt de cacao, iar lotiunea aceasta nu face exceptie de la regula. Dar hai sa facem lucrurile mai clare! Am sa sistematizez cateva puncte care cred ca v-ar interesa si am sa merg asa pana la finalul postarii, iar in caz ca aveti intrebari, lasati un comentariu!

Cocoa Butter Natural Bronze by PALMER’S

palmers-cocoa-butter-formula-natural-bronze-gradual-tanning-moisturiser

Ce este?

  • lotiune de corp autobronzanta cu unt de cacao si vitamina E.

Autobronzantul din lotiune:

  • pigmenteaza destul de bine, iar intins bine nu lasa urme.
  • se curata repede de pe piele, deoarece este in primul rand o lotiune de corp si abia mai apoi un autobronzat;
  • mai mult, lotiunea se recomanda cu „doar un strop de autobronzant”, putand fi folosita zilnic.

Textura:

  • este lotiune, insa este destul de densa, si nu genul apoasa/lichida;
  • Intra repede in piele fara a lasa film gras;

Miros:

  • miroase a unt de cacao, iar odata aplicata pe piele are un miros dulce, a vata de zahar.

Lasa pielea…

  • hidratata si super/mega/extra catifelata! :))
  • stropul de autobronzant reda o stralucire naturala si sanatoasa!
  • btw, nu contine sclipici sau alte particule lucitoare deranjante!

PRET: 50-60 lei, DM

Sephora Myrtille blueberry Body Butter

Copie de DSC00114

De untul acesta de corp m-am indragostit iremediabil! Folosesc si gelul de dus din aceeasi gama, iar impreuna te fac un deliciu de iti vine sa te mananci singura! Deci..

Ce este?

  • Unt de corp cu coacaze

Textura:

  • este dens si foarte foarte fin;
  • se topeste instant in contact cu pielea;
  • nu lasa film gras, ci doar un strat matasos care nu este deloc deranjant, ci dimpotriva, foarte placut;
  • nu lasa nici urme albe, dupa cum obisnuiesc alte unturi de corp sa lase.

Miros:

  • puternic, de coacaze, asemanator cu cel al iaurtului cu coacaze;
  • usor acid, pentru intensificarea mirosului;
  • in asa fel miroase ca iti vine sa te mananci! Period.

Lasa pielea…

  • foarte fina, hidratata;
  • excelent mirositoare!
  • moale;
  • are efecte de durata! cel putin pielea mea se pastreaza hidratata in timp si si-a schimbat foarte mult textura de cand o folosesc.

PRET: 30-35 lei, SEPHORA

HERBOSOPHY Body Milk

mugurui-de-plop-body-milk

Ce este?

  • Lapte de corp hidratant cu extract de ceai verde, ulei de macadamia, unt de shea si vitamina E.
  • Contine doar ingrediente naturale si extracte din plante.

Textura:

  • este cremos, lichid insa nu apos;
  • usor de intins pe piele.
  • lasa un usor film alb, dar se absoarbe repede.

Miros:

  • tocmai l-a mirosit o prietena si exclamatia ei a fost ca miroase „divin”!
  • miroase natural, dar puternic, da usor inspre rodie, desi nu contine.

Lasa pielea…

  • foarte catifelata;
  • intra repede in piele;
  • cu un miros natural.
  • are un usor film lipicios, dar nu e deranjant.
  • isi pastreaza actiunea mult timp;

PRET: 20 lei, SENSIBLU

Eu le ador pe acestea trei si va spun ca am o multime altele pe care nu le folosesc si nu le-am folosit pentru ca nu mi-au ajuns la inima (respectiv, in derm :)) ) la fel de repede si bine ca acestea! Ca un top al lor, ma gandesc ca cea mai draga mi-i cea de la Sephora, apoi cea de la Palmer’s si abia dupa cea de la Herbosophy, insa le voi recumpara cu siguranta. Poate nu chiar aceleasi arome, insa vor sta mereu pe lista mea de „must-have”.

Comenteaza articolul:

