Zi de rasfat: 50% reducere la salonul PARIS ESTHETIQUE din Cluj-Napoca!

Salutare, dragilor! Astazi am sa deschid un subiect de o rezonanta uimitoare in randul femeilor, rand in care mi-am facut intrarea grandios in data de 17 octombrie cand am trecut pe pastile verzi si batoane proteice. Da, am inceput o dieta care sa ma ajute sa scap de un kilogram, doua, dupa care m-am pus pe mancat sanatos, baut apa plata si mai nou, pe sport. Daca sunteti interesate (si stiu ca sunteti, adica nu-i persoana pe care s-o fi intalnit, s-o fi observat mai subtirica si s-o fi scutit de intrebarea “cum ai reusit?”) am sa va scriu mai multe despre asta. Acum insa, continui discutia si trec direct la urmatorii pasi adiacenti unei diete sanatoase care sa te ajute sa slabesti frumos. Mentionez ca scopul meu este sa arat bine si nu sa fiu un umeras ambulant, lucru care presupune mai mult efort si mai multa dedicatie!

               Toate femeile care nu s-au bucurat de un abdomen plat si de un corp tonifiat de-a lungul anilor stiu ca indiferent de cat sport practici si de cata dieta tii, nu reusesti sa ajungi la un rezultat satisfacator si vizibil prea curand. Pentru o piele frumoasa (nu frumoasa, superba), am de ales intre doua proceduri de remodelare extraordinare si nu pe care sa il aleg! Voi ce spuneti?

Prima ar fi:

LPG LIPO M6

10658932_750123545036813_5343879124840141657_o

Aparatul de lipomasaj mobilizeaza structurile cutanate printr-o combinatie de rulare a pielii si de aspirare. Prin intermediul actiunii ruloului motorizat, se lucreaza atat la suprafata epidermei, cat si subcutanat, pana la nivelul musculaturii, astfel incat celulele adipoase sa isi micsoreze volumul. Prin tehnica de aspirare se ridica delicat pielea pentru a ajuta aparatul de lipomasaj sa actioneze in profunzime.Aceasta metoda este recomandata atat femeilor, cat si barbatilor care prezinta probleme din cauza grasimii depuse inestetic pe corp, a celulitei si a pielii lipsite de tonicitate.Aceasta ultima tehnologie in materie de slabit produce un efect de relaxare extrem de placut, stimuleaza sistemul nervos vegetativ si diminueaza starea de stres Stimulate prin această metodă, celulele epidermei secretă colagen şi elastină, ceea ce face ca pielea să întinerească vizibil. Actiunea este garantata: scapati de grasimea localizata in diferite zone, pierdeti centrimetrii in locurile tratate, iar aspectul de portocala este vizibil diminuat.

 

A doua optiune ar fi:

 Bio-stimularea

10631213_750123565036811_949582494642845329_o

Bio-stimularea reprezintă o procedură de remodelare corporală, folosind stimularea electrică a musculaturii și a altor țesuturi, cu ajutorul unor impulsuri asemănătoare stimulilor fiziologici.

De fapt, ce mai? Cred ca am sa le incerc pe amandoua deoarece am 50% reducere in 4 noiembrie datorita aniversarii a 6 ani de activitate! Am sa le fac o vizita, am sa studiez pachetele si am sa incerc poate chiar din prima zi un tratament!

Salonul Paris Esthetique va invita

in data de 4 noiembrie 2014 sa aniversam impreuna

6 ani de activitate!

Cu aceasta ocazie va oferim 50% reducere la orice serviciu din salon, achizitionat doar in ziua aniversarii.*

*Reducerea se aplica la preturile de lista;

*Serviciile achitate sunt valabile pana la 5 decembrie 2014;

In 4 noiembrie am sa ma rasfat!

Eu am sa merg sa imi spal si aranjez parul, sa imi fac manichiura si pedichiura la Nails by Anca, de care am sa va povestesc curand si am sa rasfat cu totul. Doar meritam, nu?

1911120_750123575036810_5007242511352557788_o

10483108_750124335036734_5082201538459251821_o

PROGRAMARI:

www.paris-esthetique.ro

telefon: 0264483898

Comenteaza articolul:

