Le Petit Marseillais – REVIEW – masca nutritiva cu lapte de karite si miere

Buna dragile mele! Bine v-am gasit (regasit) pe blogul meu! Astazi vorbim despre un produs dintr-o gama nou-aparuta in Romania. Le Petit Marseillais (mi-a luat atat timp sa scriu numele cat mi-a luat sa scriu intreg articolul). Am auzit de ea la televizor prin reclame de zeci de ori si tineti cont ca eu nu am televizor in camera! Apoi a venit cu o oferta, iar masca nutritiva pentru par uscat si casant mi-a luat ochii in DM. Ce-am mai putut sa fac altceva decat sa o cumpar?

Si nu regret! Ador in primul rand amabalajul si chiar daca nu pot pronunta nenorocitul ala de nume si as fi preferat sa se opreasca la „petit”, mi se pare destul de simplu designul. Imi place in special capacul din aluminiu! Si nu, n-are prea mare relevanta pentru voi astea care cautati o simpla amestecatura care sa va hidrateze parul rapid, insa pe mine ma incanta detaliile.

IMG_2859.JPG
(Aprox. 15-20 lei)

De ce imi place?

Cel si cel mai mult, imi place textura foarte densa si cremoasa.

Pe locul doi sta mirosul tipic de lapte cu miere, insa mult mai intepator. Laptelui de karite sa ii semene mirosul cu cel al ghimbirului? Posibil!

Apoi, timpul scurt de actionare. 3 minute!

IMG_2863.JPG

Ce a facut pentru parul meu?

Daca ar fi sa fac un before and after, mi-ati gasi parul casant, uscat si incalcit inainte de folosire si puternic dupa.

Nu l-a ingrasat, desi am aplicat masca pana la radacina.

Nu l-a inmuiat pe exterior, facandu-l mai fragil si greu de aranjat, ci a actionat in interior. Multe masti actioneaza doar la suprafata si pacalesc cu faptul ca inmoaie parul. Parera mea este ca Le Petit Marseillais cu lapte de karite si miere chiar ajuta parul sa se refaca.

Nu spun ca face mari minuni, insa pentru o masca din comert are cateva plusuri fata de consoartele ei. Inspre exemplu, e la ani lumina fata de Syoss sau Elseve, dupa parerea mea!

Ati folosit-o careva? Stiti alte masti din comert care merita cumparate?

Va salut si va imbratisez cu drag!

P.S. V-am pregatit alaturi de LIveVision Media si Denisa Cosma un an alt soi de „Back to school”, destinat elevelor de clasa a 12-a! Voi urca fotografiile pe blog de inadata ce le voi primi!

9 gânduri despre &8222;Le Petit Marseillais – REVIEW – masca nutritiva cu lapte de karite si miere&8221;

  1. Eu am samponul din aceeasi gama. L-am cumparat mai mult ca o ” replica” la samponul de la Garnier, acela Honey Treasure si care, din pacate are un miros fabulos si f f f f persistent, dar nu face casa buna cu parul meu. Acesta, in schimb, imi place, nu mi-a creat nicio problema si mai ca as fi tentata sa incerc si masca prezentata de tine

    Apreciază

    • Acum am cumparat si eu samponul sa intregesc familia😀 Atat ca acestea nu miros persistent deloc😦 poate cele dedicate parului vopsit, pentru ca au ceva aroma mai puternica (le-am mirosit si ma tenteaza sa le cumpar). Cred ca depinde de par, dar atat timp cat nu ingrasa, o masca n-are ce sa iti faca rau:-/

      Apreciază

  2. Mie nu imi place limba franceza, dar numele acesta mi se pare chiar frumos. Pare melodios, parca ma si vad pe prispa unei casute la munte,in Franta, asteptand ca parul sa mi se usuce in adierea vantului cu miros de miere :-))
    Vara asta am testat si eu, insa DOAR samponul. Mi se pare ok, parfumat, in schimb dupa ce se usuca parul, se pierde tot parfumul. Am parul foarte dificil,si nu m-a ajutat sa il descurc doar prin folosirea samponului.
    Un balsam ce il folosesc eu de ani buni, este ”borcanoiul” de la Kallos🙂

    Apreciază

    • Ce dragut! Acum mi-ai fixat si mie imaginea in cap! Thanks for the view ;;)!
      Acum am cumparat si eu samponul si uite, intr-adevar, n-am fost atenta la miros:-/. Nu e un aspect care sa ma deranjeze foarte tare, oricum! Am incercat si eu de la Kallos un borcanas turcoaz. A fost ok, dar nu facea nimic pentru parul meu😦

      Apreciază

Comenteaza articolul:

