Shop my wardrobe!

Buna dragile mele! La inceputul verii voiam sa adopt un stil chic, dragut si sa nu ma despart de tocuri. Nu m-am tinut de cuvant, drept urmare am ramas cu cateva articole pe care nu le-am purtat decat o data sau chiar nici macar o data. Pe unele dintre ele le-am comandat (hainele mai ales) si desi marimea era potrivita, ele nu-mi veneau bine deloc. Majoritatea imi stateau rau din cauza faptului ca sunt foarte mica (1,59) si mai nou destul de corpolenta! Si ce sa fac? Sa le trimit inapoi pe motiv ca modelelor le vin rochiile pana sub genunchi si mie pana la glenze? Faptul ca arat ca un sac de cartofi in produsele lor, din pacate, nu este un motiv suficient de bun pentru a face retur produselor (in Romania). O solutie ar fi sa nu mai comand de pe site-uri. Da, ar fi buna solutia! Dar hei, sunt femeie! Ai uitat?

Nu vand aceste produse pentru ca imi displac sau pentru ca m-am plictisit de ele si vreau sa le pasez, ci le vand pentru ca ori nu imi vin bine mie, ori le-am cumparat de cateva luni si am observat ca nu le-am purtat deloc, ceea ce inseamna ca au fost doar un moft si ar fi cazul sa repar greseala! Pentru a comanda va rog sa imi scrieti pe pagina de facebook sau pe mail (iuliam94@gmail.com) ! Livrarea se va face prin posta sau curier, in functie de cerere sau predare personala in Bistrita!

1. Pantofi Graceland VANDUTI
Marime: 36 (se potrivesc unui 37 sau 36,5)
Pret: 50 lei
Inaltime toc: 11 cm
I-am purtat o singura data, prin urmare sunt in stare foarte buna!

IMG_2792.JPG

2. Pantofi Stiletto Red VANDUTI
Marime: 36-37
Pret: 70 lei
Stare: Noi!
Sunt perfecti d.p.d.v al designului. Au tocul de 12 cm, materialul este destul de moale si au si pernite pe talpa. Sunt comozi, insa eu nu pot merge pe ei din cauza faptului ca m-am dezobisnuit de purtat pantofi cu tocul foarte inalt.
IMG_2799.JPG

3. Stiletto croco pink VANDUTI
Marime: 36, cred ca merg si pentru 36,5 ori un 37.
Stare: Noi
Pret: 70 lei
Toc: 10-11 cm

De ce ii vand? Ma strang putin si nu mai am rabdare sa ii port pana se largesc si devin comozi!

IMG_2797.JPG

IMG_2798.JPG

4. Rochie neagra Diva Charms VANDUTA!
Pret: 70 lei
Marime: S
Stare: Noua

IMG_2801.JPG

5. Rochie Zara
Marime: S (e elastica si merge foarte bine si la M)
Stare: purtata o singura data
Pret: 60 lei

IMG_2800.JPG

6. Fusta Babiole
Marime: XS
Stare: noua
Pret: 50 lei

Am cumparat-o sa o port cu stiletto&camasuta si cu tenesi&tricou imprimat. Ideea e foarte buna, insa imi vine aproape pana in pamant si cum am soldurile mai late arata foarte voluminoasa. Ar trebui modificata sa ajunga cum vreau eu si nu merita stricata!😀

IMG_2785.JPG&

IMG_2787.JPG

Cam atat pe astazi! O sa fac un „detox” dulapului si poate revin si cu alte haine in stare buna care ar merita purtate, totusi!

7. Sacou peachy H&M
Marime: 34
Stare: foarte buna
Pret: 60 lei

IMG_2957.JPG

8. Camasa strawberry H&M
Marime: 34
Stare: foarte buna
Pret: 70 lei

IMG_2952.JPG

IMG_2951.JPG

9. Papuci animal print
Marime: 36
Stare: NOI
Pret: 60 lei

IMG_2950.JPG

IMG_2949.JPG

10. Ghetute de toamna
Marime: 36
Stare: foarte buna
Pret: 40 lei

IMG_2943.JPG

IMG_2948.JPG

10 gânduri despre &8222;Shop my wardrobe!&8221;

Comenteaza articolul:

