Gene Andra Cosmetics REVIEW

Buna dragile mele! Astazi vorbim putin despre genele Andra Cosmetics pe care le-am primit in urma cu doua saptamani. Acest review este dedicat make-up artistilor, insa daca porti gene false posibil sa te intereseze si pe tine!

Sunt MUA de vreo doi ani si evident, aplic gene false tot de atat timp. Preferatele mele erau Red Cherry, contrar a ceea ce cred majoritatea make-up artistilor, iar acum am descoperit de la Aura, o gama pe care o gasesti in DM, doua numere de gene foarte dragute. Am folosit si Ardell, insa le gaseam destul de dure (le prefer pe cele mai felxibile).

Bun, trecand la genele de la Andra Cosmetics, vreau sa scot in evidenta cateva puncte forte si cateva minusuri.

Prima experienta

Genele Andra Cosmetics sunt mai ferme decat genele cu care lucram eu, drept urmare, nu a fost chiar dragoste din prima intre noi. Mai mult de atat, doua dintre cliente au acuzat ca le simt grele pe ochi ( purtau gene pentru prima data, ce-i drept).

Dupa cateva seturi de gene

Am inceput sa lucrez mai usor cu ele. Ador ambalajul! Este asa usor de manevrat! Nu au nicio capsa care sa te faca sa tragi de nenorocitul ala de plastic pana te ia naiba. Si nici genele nu sunt lipite tare pe suport, fiind foarte usor de indepartat! De altfel, acum ii pot da ambalajul genelor unei cliente fara sa fie tot rupt si indoit. Elegant, e cuvantul potrivit!

Am observat ca clientele au foarte multumite de aspectul genelor, atat dupa aplicare, cat si inainte. Modelele sunt foarte naturale, iar fetele au apreciat asta! Bineinteles, acesta este un lucru bun si pentru mine!

Genele au firele putin mai dure, insa datorita acestui fapt ele stau foarte curbate, in special la modelele care cer asta. Preconizez ca vor rezista la multe purtari, deoarece se curata bine de lipici, iar firele sunt prinse bine pe o banda transparenta si subtire la majoritatea perechilor (preferatele mele!!!) sau pe una neagra, la genele care sunt foarte dese.

Daca le voi recumpara?
Initial voiam sa nu. Sunt o fire sceptica. Insa dupa experienta cu ele m-am decis sa imi refac stocul. Clientele sunt foarte multumite de modele, asa cum nu am mai patit la alte game.

20140721-144858-53338191.jpg

Genele costa 18 lei sau 16 lei la achizitionarea a mai mult de 10 perechi. Site-ul il gasiti AICI!

Comenteaza articolul:

