CoffeeMozaic.ro

Buna seara dragi cititori! In urma cu aproximativ o saptamana am primit o propunere, anume sa scriu pe noul blog http://www.coffeemozaic.ro. Daca am acceptat? Trebuie sa nu ma cunoasteti sa presupuneti ca nu! Stiti ca imi place sa ma implic in proiecte care mi se par de bun augur si de data aceasta si mai mult, deoarece am gasit foarte interesanta ideea.

Mozaic

Un mozaic de ganduri si idei. Si teme. Si oameni. Suntem asa:
– o bloggerita de beauty (redactor, make-up artist si restul, dupa cum stiti);
– un scriitor (si blogger, evident);
– un fotograf!

Hell of a mix!

Well, noi speram si vrem sa fie totul frumos si armonios si eu, sper sa va placa ideea! Voi posta mai multe articole si poate la un moment dat imi voi imparti activitatea dupa categorii. Depinde si de cum gustati voi schimbarea! Pentru mine si pentru site sunteti cei mai importanti la capitolul acesta!

Acum, va spun ca parere de rau ca nu am avut timp sa scriu deoarece am avut restante si examene si am lucrat si sunt obosita si vreau sa stau si si si… Dar promit ca imi revin si fac si articolul cu genele si cu ojele si cu rujurile!

Acum, va imbratisez cu drag si va spun ca sunt incantata de noul proiect si vreau sa stiu daca sunteti alaturi de mine!

Deci, veniti sa ne bem cafeaua pe CoffeeMozaic?

Daca da, va rog dati un SHARE articolului sa raspandim vestea!

Comenteaza articolul:

