Bioderma Pore Refiner REVIEW

Se pare ca lumea mea se intoarce tot mai pe dos pe zi ce trece. In afara de buze si accentele din camera, nimic nu-i roz. Ieri si astazi am facut cate un filmulet, unul cu prezentarea catorva produse care au costat ceva mai mult si v-am spus daca si-au meritat banii sau nu si unul cu cateva creme/scrub-uri pe care le-as recumpara. Si tocmai astazi, am primit un soi de ban pe Vimeo. Am fost „flagged” sau sunt, naiba stie. V-am mai zis ca domeniul IT e un labirint fara capat pentru mine, deci nu ma judecati (tare).

Noroc cu raspunsul unei persoane la postarea mea de pe pagina blogului! Acum voi scrie despre crema de fata de zi pe care o folosesc. Precizez ca nu o folosesc zilnic (precizez ca sunt o imprastiata care nu e in stare sa tina un tratament, daramite sa imi amintesc sa ma dau cu crema zilnic).

br />
20140626-150410-54250150.jpg

Se numeste Pore Refiner si este de la BIODERMA. Am cumparat-o cu mult timp in urma, mai exact cand am fost la dermatolog si mi-a recomandat-o pentru zonele mai grase ale tenului. Nu am folosit-o pentru ca atunci nu-mi parea utila. Aveam tenul mixt ca textura, dar era deshidtratat, deci uscat. Am presupus ca nu face nimic!

Mi-a zis sa o folosesc inainte de fond de ten (ca primer) zilnic, iar de cand cu vara si cu noul meu exces de sebum in zona T, asa am si facut (nu zilnic). Initial nu mi-a placut pentru ca greseam atunci cand o aplicam.

Cum o aplicam corect?
– se aplica pe pielea demachiata, curata si uscata!
– se lasa in jur de 15 minute sa intre in piele (stiu ca timpul acesta ti se va parea prea mult, mai ales cand o vei cunoaste, pentru ca lasa pielea matifiata in cateva secunde, insa nu isi face efectul la fel de bine pe timpul zilei daca nu o lasi sa se fixeze in piele).

Ce face pentru tine?
-atat prietena mea Roxi, cat si eu, suntem de parere ca controleaza excesul de sebum foarte eficient, lasa pielea matifiata cateva ore bune (mie toata ziua).
– un alt aspect important este ca nu lasa pielea cu un aspect uscat si deshidtratat, nu da efectul acela care te face sa ai impresia ca te strange fata.
– este dermatocosmetic, un punct in plus!
– ai nevoie de o cantitate cam cat jumatate din marimea unui bob de mazare, deci iti ajunge pentru toata vara si poate chiar si dupa!
– nu schimba textura fondului de ten si (cu siguranta) nu iti ingreuneaza tenul!

Il gasesti in Sensiblu la pretul de 50 de lei (aproximativ)! Exista si alte variante, pentru ten sensibil, uscat si etc. Eu garantez pentru acesta, insa daca incerci altul mi-ar placea sa stiu cum e!

Daca aveti si alte intrebari despre acest produs, astept sa mi le adresati!

Va pup, va urez o zi cat se poate de frumoasa si sa ii faceti in ciuda ploii!

P.S. Stiu ca ambalajul e murdar, insa si-a petrecut viata prin trusa de make-up si e patat iremediabil!

2 gânduri despre &8222;Bioderma Pore Refiner REVIEW&8221;

  1. Si eu il folosesc momentan,insa l-am luat din farmacia belladonna. ,cluj cu 45 lei,daca aveti in oras o farmacie belladonna,aveti noroc ,au preturi ft bune la dermatocosmetice , ex mi-am mai luat autobronzantul vichy cu 38lei !

    Apreciat de 1 persoană

Comenteaza articolul:

