AVON – skin so soft mineral gems/absolute glow gel/enhance&glow spray

Buna dragile mele cititoare! In ultimele postari am tot adus aminte de produse de vara. Hidratante (cititoareo care mi-ai atras atentia ca scriu „hidtratante”, mersi! Tot asa scriu inca, dar ma corectez macar), cu sclipici sau fara, intensificatoare de bronz cu autobronzat sau creme cu SPF. Astazi vorbim de doua geluri de la Avon pe care le-am cumparat cate unul in fiecare an, incepand, evident, de acum doi ani.

Initial, credeam ca sunt la fel, insa acum ca am ajuns la Cluj si l-am luat si pe celalalt sa le compar am observat mici diferente, cel mai probabil datorate unei schimbari anuale de formula.

 

Primul, pe care il am de doi ani, se prezinta asa:

20140621-163936-59976577.jpg
– textura de gel de culoare alb perlat/sidefat accentuat cu mici paricule aurii, indiferentiabile pe piele;
– in urma aplicarii nu lasa niciun film gras sau vascos (doar putin lipicios) redand catifelare si o luminozitate aparte;

 

Al doilea, Skin So Soft Absolute Glow Gel:

20140621-163936-59976351.jpg
– textura de gel se pastreaza, insa de data aceasta gelul este incolor/transparent, fara particule aurii sau de orice gen;
– contine putin autobronzant (am constatat asta in urma coloratiei de pe capac si a mirosului), dar pe piele nu am observat vreo diferenta pentru ca nu l-am folosit constant;
– nu lasa film gras sau vascos, insa iti lasa pielea usor lipicioasa;
– produsul intra in piele de tot (adica nu ramai cu niciun soi de stralucire cheap si ostentativa pe piele);
– rezultatul final este o piele catifelata, luminoasa si apare foarte hidratata si sanatoasa!

 

Mare problema e ca l-am cautat in revistele de Avon din acest an si nu le-am gasit in aceeasi formula. La o cercetare mai atenta, am observat ca anul acesta se prezinta sub forma de ulei spray! Miroase la fel, se numeste aproape la fel (cu mici schimbari, dar nici celelalte doua nu se numeau identic).

 

Skin So Soft enhance&glow:

20140621-164540-60340784.jpg

– miros specific de autobronzat cu putin parfum (dupa evaporarea alcoolului);
– desi contine ulei, nu lasa film gras ci super catifelat si cel mai bun lucru e ca nu mai ramane lipicios!
– daca bronzeaza progresiv dupa cum spune, nu stiu si nu cred, insa e numai bun de aplicat pe picioare cand te grabesti sa iesi in pantaloni scurti vara din casa!

20140621-163936-59976073.jpg 20140621-163935-59975635.jpg

Mai este unul pe care nu l-am comandat, din pacate, dar urmeaza. Este la fel ca acesta, insa contine si particule aurii (shimmer oil spray). L-ati incercat careva dintre voi? Cum vi se pare?

Va pup, va salut cu drag si sa ne auzim cu bine!

Daca vrei sa fii la curent cu toate postarile mele, da un like paginii de facebook, AICI!😀

 

 

Comenteaza articolul:

