Electric Castle – Cu ce ne imbracam si ce purtam cu noi in geanta?

De ceva vreme am tot vazut pe facebook lumea innebunita dupa bilete la faimosul festival. Ce-o fi ala? Ma tot intrebam, dar nu am acordat prea mare atentie. Pana astazi cand stateam pe scaun la coafor, asteptand cuminte sa imi termine buclele stilizate cu peria si butonand telefonul. L-am intrebat pe Gusti ca pana la urma care-i faza cu Electric Castle? Ce e acolo? Fara doar si poate m-am lipit si eu de grup si m-am decis sa merg la Bontida!

Mare mea problema e ca se tine tocmai in Bontida (acolo cum o fi?). Nici nu imi pregatisem haine si nici n-aveam idee ce as putea sa port. Drept urmare, de pe scaunul de la coafor am zburat direct la Iulius in cautarea articolelor de care am nevoie!

In primul rand, m-am gandit la geanta. Trebuie sa fie una comoda si incapatoare. Neaparat sa se poata purta intr-o parte (de tip postas), sa nu o am de tinut in mana atatea ore si neaparat sa fie faina! Norocul meu este ca sunt reduceri si am gasit tocmai geanta pe care mi-o doream! Mai este si o piesa statement pe deasupra, ceea ce a scurtat cautarea de haine pentru restul tinutei. Ceva simplu, m-am gandit!

 H&M fringe bag – 40 lei (reducere)

HM-Fringed-Bag

 

Ce punem in geanta?

Suntem femei. Punct. De fiecare data am problema aceasta, mai ales cand merg intr-un loc putin mai indepartat. Sunt si pierde tot si strica tot , asa ca am fost nevoita sa cumpar lucrurile de care am nevoie cu mine, pentru a  nu prapadi chestii dragi.

1. Mini parfum

Am gasit in Zara unul care miroase dulce si persista destul de bine, este mic si foarte usor de aplicat datorita rol-on-ului.

ZARA – 25 lei

20140618-171258-61978798.jpg

 

2. Balsam de buze (8 lei, 10 lei)

Doar n-o sa ma rujez cu rosu la un festival! Mi-ar fi lene! Am cumparat doua, unul roz pentru ca am vrut sa aiba putin pigment si unul natural, normal, in caz de orice! Si cel mai probabil voi lua cu mine si un luciu de buze. In caz de orice! :))

20140618-171259-61979945.jpg

 

3. Gel antibacterian – servetele umede si normale

Nu stiu ce e acolo si daca o sa am timp si dispozitie sa tot merg sa imi spal mainile. Asa ca am cumparat un spray antibacterian!

20140618-171259-61979374.jpg

 

4. Mini trusa de make-up

Cu produsele de care va fi posibil sa am nevoie. O pudra, un concealer si un rimel in varianta pentru bagaj!

20140618-171301-61981106.jpg

 

5. O oglinda micuta si noii ochelari de soare pe care i-am cumparat special pentru acest eveniment!

V-am mai spus, sunt pierde tot si nu voiam sa iau cu mineo pereche de ochelari care sa imi placa mult. Oricum, am vrut ceva mai funny pentru ca ma imbrac destul de banal si evident, in negru. Pe acestia i-am luat de la baieti din H&M cu 20 de lei!

H&M Men – 20 lei

 

20140618-171301-61981698.jpg

 

6. Bineinteles, tigarile, bricheta si un pachet de guma!

20140618-171300-61980533.jpg

 

Cu ce ma voi imbraca inca nu m-am decis (cu siguranta cu ceva negru, patez tot ce port), insa am mai multe variante. Am cumparat astazi un tricou dintr-un material lejer, de la H&M, pe care planuiesc sa il asortez cu o pereche de jeansi, bocanci si geaca de piele.

H&M – 30 lei

20140618-172334-62614270.jpg

 

Tot astazi, am gasit la Zara o rochita dintr-un material lejer pe care o pot purta atat cu blugi negri sau orice alta culoare, cat si cu ciorapi sau chiar fara nimic pe dedesupt. O voi asorta in aceeasi formula, cu bocanci, geaca de piele si geanta de la H&M!

ZARA – 99 lei

20140618-173248-63168481.jpg

 

Voi posta tinutele maine pe pagina blogului si poate imi dati si voi o sugestie!

Mergeti la Electric Castle? Va pup si daca da, ne vedem pe acolo!

P.S.: Va multumesc tare tare mult pentru feedback-ul pozitiv pe care  mi l-ati oferit in urma filmuletului de ieri! Sunteti cei mai grozavi!

 

 

Comenteaza articolul:

