Summer haul – produse de vara – VIDEO

Buna dragilor! M-am trezit cu chef de comunicare astazi si neavand vreun ascultator docil care sa isi puna urechile la dispozitia vocii mele, mi-am deschis frumos camera din fata a tabletei si am inceput sa va torai detalii despre cateva produse care imi plac si pe care le-am tot folosit in ultima vreme! Daca va place aceasta modalitate de „articol”, promit c-am sa mai fac si n-au sa fie asa lungi! Denumirile produselor le gasiti sub video si daca va intereseaza in mod special vreunul dintre ele sa imi spuneti sa fac un review!

Sper sa va placa! Va salut cu drag!

 

 

Bioderma Photoderm Autobronzant

SEPHORA Lait Bronzant Progressif Corps

AVON Maxi Tan

VICHY Capital Solail BB Cream SPF 50 – ten gras/mixt

VICHY CAPITAL Soleil SPF 50 – ten gras/mixt – https://iuliamoldovan.wordpress.com/2014/06/13/vichy-capital-soleil/

BIODERMA Sebium Pore Refiner

Rimmel London – Fix&Perfect primer

VICHY Normaderm

VICHY Teint Ideal

VICHY LiftActiv

BALEA NACHTCREAM

YSL ruj

MaxFactor Translucent Powder

Rimmel London – Creion de sprancene Hazel 02

Syoss – https://iuliamoldovan.wordpress.com/2014/06/10/syoss-shine-sealing-finish-fluid/

Pantene – https://iuliamoldovan.wordpress.com/2014/04/05/pantene-deep-moisture-souffle/

16 gânduri despre &8222;Summer haul – produse de vara – VIDEO&8221;

  1. Hello Iulia,te rog recomanda-mi ceva pentru par uscat (dar rau de tot😀 si nu e uscat pt ca a venit vara,asa il am de cand mi-am facut suvite). Am probat o gramada de samponuri,balsamuri,masti,nimic nu il face mai bine si am foarte mari probleme cu el,mai ales cand trebuie sa ma pieptan. Please help!! Thankssss :-*

    Apreciază

    • Hello, hello!😀 Asta-i problema grava, sa stii. Ce functioneaza cel mai bine, dupa spusele colegei mele de la salon, ar fi un mix de uleiuri naturale (masline, argan, avocado, cocos, ce ai prin casa sau ce folosesti de obicei) aplicat pe lungimile parului inainte de spalare, peste care sa iti pui „turceste” un prosop fiert! Dupa spalare, aplica produse leave-in sau pe varfuri daca sunt foarte uscate poti chiar sa pui ulei natural, dar foarte foarte putin si foloseste un ser de varfuri zilnic. Mai mult de atat, nu prea stiu ce sa iti recomand😦 poate o masca profesionala de salon sau niste fiole de hidratare!

      Apreciază

  2. Buna Iulia🙂
    E prima oara cand iti scriu pe blog, te urmaresc de cateva luni, si pot spune ca esti super simpatica, o fata frumoasa, simpla, in poze nu pari o persoana deschisa, si ma bucura faptul ca esti altfel😀
    O intrebare, vreau sa-mi cumpar si eu un autobronzant, ca am niste vergeturi in spatele genunchiului, nu stiu cum sa ma exprim ca sa intelegi, si am auzit ca autobronzantele le-ar acoperi. Sti cumva daca cel de la Bioderma m-ar ajuta? Sau cel de la Sephora? Pupici (:

    Apreciază

    • E vina mea, mama lui de machiaj si coafura! :)) Iti multumesc tare mult Ema ca mi-ai scris cuvintele astea! Aveam nevoie de ele si ma bucur si eu ca incep sa fiu vazuta asa cum sunt de fapt! Cat despre autobronzante, cel de la Sephora este cu bronzare progresiva, adica trebuie folosit cam o saptamana si apoi se vad rezultatele. Nici cel de la Bioderma nu bronzeaza foarte puternic, insa are efect imediat sau mai rapid, oricum. Oricum, ai fi ciudata bronzata numai in spatele genunchilor! :)) In orice caz, dintre cele doua, iti recomand Bioderma Photoderm! Te pup !!!

      Apreciază

      • N-ai pentru ce Iulia, este doar adevarul😛
        Mersi mult de raspuns, si cred ca ai dreptate, as arata ciudat, nu m-am gandit la asta, am omis un detaliu cam important :))
        Dar sunt satula de vergeturile astea, si sa merg in ceva scurt pe strada, am impresia ca toata lumea se uita la ele, de aceea vreau cumva sa le acopar😀 Ca bani de laser nu am momentan, si doar le-ar estompa din ce am auzit. Cred ca va trebui sa-mi cumpar un fond de ten, poate Maxim Cover de la E. Lauder, ca alta varianta nu am. Ai vreun sfat? Esti tzucata :*

        Apreciat de 1 persoană

Comenteaza articolul:

