Q: Unde mancam gustos si sanatos in Bistrita? A: La terasa Business Bistro&Cafe!

 

20140615-205110-75070773.jpg

 

 

Buna dragilor! Nu stiu cati dintre voi cei care imi cititi blogul sunteti studenti si va intoarceti de la dragul Cluj in micutul nostru oras, insa eu sunt si va marturisesc ca gandul de a sta o vara intreaga acasa, fara prea multe ocupatii si preocupari, ma panicheaza instant! Oricum, majoritatea avem mai mult timp liber in aceasta perioada, deci ce naiba facem aici???

Raspuns: iesim pe terasa sa savuram limonade, salate cu mandarine si milkshake-uri cu fructe de padure! Si sa ne uitam unii la altii, bineinteles! Altfel nu se poate!

Mica-marea mea cercetare de localuri in aer liber unde se poate manca pe cat de copios, pe atat de sanatos, m-a adus la Business Bistro&Cafe, noua terasa de pe pietonal!

 

M-am asezat comod pe un scaunel imbracat in alb si am comandat, ca de obicei, o limonada cu menta facuta cu apa minerala. Am admirat detaliile albe (sunt innebunita dupa alb!) si totodata, barul din lemn cu un aer chic-vintage, vopsit tot alb! Alb, alb, alb! Lumineaza si iti reda o senzatie de liniste, pace!

20140615-102957-37797873.jpg

Am stat la povesti cu Dana si, printre altele, am aflat ca majoritatea preparatelor se gatesc in bucataria lor proprie cu produse naturale! De calitatea lor eram convinsa, deoarece comandasem de nenumarate ori salate si pizza la salon. Insa, chiar nu stiam ca milkshake-urile se prepara cu fructe de padure congelate, ca la carte, fara prafuri si alte prostii!

 

Le Chocolat

Deserturile, de altfel, se prepara pe loc. „Le chocolat” este in fruntea alegerilor clientilor si este catalogat pe buna dreptate cel mai delicios dintre toate! Este un preparat cu miez cremos, din ciocolata fierbinte, imbracat intr-un alt strat pufos de ciocoloata! O minune! Un soi de sufleu. Se serveste cu doua globuri de inghetata si se serveste des! (11 lei)

20140615-203132-73892489.jpg

Tiramisu si Panna cotta sunt alte doua preparate, printre multe alte deserturi care te fac sa uiti de dieta si care sunt gatite la ei in bucatarie!

Daca tineti totusi la regim, va recomand cu caldura sa incercati salata Santos Silva cu mix de salata, pui tras la tigaie, cubulete de portocala, gref, avocado, mozzarela, asezonat cu un dressing de citrice cu miere de albine! Sau Salata de pui mandarin, tot cu mix de salata, piept de pui la cuptor, ciuperci proaspete, cubulete de mandarine si parmesan!

Cei mai gurmanzi, pofticiosi, mancaciosi (asa cum sunt eu) se pot rasfata atat cu supe creme de ciuperci ori mazare cu menta, cat si cu preparate din carne de pui, porc, vita, curcan sau peste, servite cu cartofi parisieni in sos gorgonzola sau de ce nu, fasole verde sote! Gamberii, tagliatelele cu fructe de mare si somonul la gratar mi-au furat mie ochii intai!

20140615-203349-74029044.jpg

Bucataria Business Bistro&Cafe adopta cu preponderenta stilul italian, drept urmare din meniu nu lipsesc nici pastele si nici pizza (preferata mea este Prosciutto e funghi). Imi place pizza, dar urasc mezelurile si in general pizzeriile pun salamuri/sunca de proasta calitate. Business nu este una dintre ele, ci din contra, produsele sunt foarte gustoase si bune din punct de vedere calitativ (mananc cate o pizza intreaga)!

Meniul este variat si se pliaza cu succes pe toate gusturile! Produsele sunt sanatoase si intotdeauna proaspete!

Preturile sunt, dupa opinia mea, pentru buzunarul tuturor. De exemplu, o portie de tagliatele cu somon si sos alb costa sub 20 de lei, iar o portie de Gamberi con aglio peperoncino (orez salbatic cu creveti), preferatul meu, in jur de 25 de lei.

Mie mi s-a facut foame in timp ce am scris articolul! Ce ziceti? Ne vedem la Business?

20140615-203505-74105715.jpg

20140615-203504-74104847.jpg

 

20140615-203504-74104718.jpg

Comenteaza articolul:

