SYOSS Shine-Sealing Finish Fluid

20140610-103520-38120054.jpg

Adica ser miraculos, pufos, frumos mirositor, roz, lejer si al naibii de bun intr-o sticluta cu pompita de la Syoss, tot roz! Din kit-ul meu de vara nu lipseste niciodata un ulei pentru stralucire si hidtratare, pe care sa il folosesc ori de cate ori simt nevoia. Daca doriti, va mai pot face cateva review-uri la astfel de produse, insa pentru un moment eu m-am indragostit de acesta de la Syoss.

 

De ce imi place? (puncte forte)

In primul si in primul rand, imi place pentru ca, desi il aplic pe parul uscat de numeroase ori, nu incarca absolut deloc, ci lasa parul matasos, usor de descurcat si stralucitor.

Se aplica usor, pompita facilitand dozarea cantitatii.

Mirosul este discret, dar cu o nota aparte. Nu e nici dulce, nici citric, ci e ceea ce eu numesc toxic. Este specific parfumurilor de la Thierry Mugler. Syoss Glossing miroase precum Womanity de la T.M.. Este placut si „scump” si cel mai important, nu concureaza cu parfumul tau.

Are 100 ml, dar amblajul nu este cu mult mai mare decat cel al unui fond de ten, drept urmare este numai bun de purtat in geanta! Mie nu-mi lipseste, in special cand merg la plaja sau in spatii unde parul meu ar putea fi expus la soare.

Pretul lui este de 20 de lei, unul foarte mic comparativ cu calitatea produsului.

Se recomanda ca potiune cu micro uleiuri, foarte light, spune ca iti va da suplete si reflexii stralucitoare toata ziua si iti mai zice si ca il poti folosi zilnic sau chiar mai des in timpul unei zile. Si se tine de cuvant intru totul.

 

Puncte slabe – Nu are!

 

ATENTIE: Se aplica doar de la jumatatea lungimii parului in jos, altfel va ingrasa parul. Produsul este destinat varfurilor!

 

NOTA: Textura parului meu este subtire, am un par fin si putin uscat la varfuri.

6 gânduri despre &8222;SYOSS Shine-Sealing Finish Fluid&8221;

      • Buna, am revenit cu primele impresii .
        L-am achizitionat joi dintr-un Dm si aveam la mine o punga H&M cu o camasuta . Am intrebat vanzatoarea daca au pungi mici si nu aveau, asa ca l-am pus in punga cu camasuta🙂 atat mi-a trebuit😛 . Seara cand am ajuns acasa SURPRIZA, toata punga in interior era cu ulei …camasuta si ea patata . M-am enervat foarte tare pe moment, am impresia ca a fost deschis in magazin de cineva , altfel nu-mi explic cum s-a intamplat .Am pus camasuta NOUA , la spalat…ca nu am avut de ales, am spalat sticluta cu produsul..iar a doua la zi l-am pus la treaba . Apropo…nu a curs foarte mult din sticla..dar suficient cat sa-si faca de cap🙂
        In concluzie…chiar este exact cum l-ai descris, imi place foarte mult…il folosesc zilnic de cand l-am cumparat si chiar nu incarca parul . A..si sa nu uit …ai specificat ca miroase precum Womanity de la T.M, (mie nu imi place deloc acest parfum) dar mirosul acestui ulei il ador🙂

        Apreciază

        • Acum atat imi mai trebuia sa nu fie nici bun! :)) Ma bucur ca au reusit sa iti scoti petele din camasa si nu ca ti-ai stricat-o! Multumesc mult ca mi-ai scris inapoi! Chiar eram curioasa ce pareri mai au si cititoarele de produsele pe care le incerc si daca functioneaza la fel de bine si pentru voi! Cat despre Womanity, l-am detestat cand l-am incercat. Mi se parea ca are un miros inchis, ciudat. Dar dupa ce sta pe piele prinde o aroma ‘mortala’, vorba aia! :))😀 mersi mult inca o data :*! Te pup

          Apreciază

  1. Am o intrebare,ce textura are? Nu uda parul?E gen ulei? Am ceva asemanator dar nu il pot aplica pe parul uscat din cauza ca il uda si trebuie aranjat din nou.il aplic doar dupa spalare pe parul ud..mersi

    Apreciază

Comenteaza articolul:

