Sexy photo-shooting

Nu se poate! Am deschis wordpress-ul sa scriu! Ce minune! E drept ca l-am  cam ocolit in ultima vreme, insa am citit foarte mult pentru scoala si am preferat sa ma relaxez si inspre marea mea mirare, blogul ma stresa. Mai demult, am facut o sedinta foto mai badass  cu Daniel Miholca  si va ziceam cam asa:

 

 

Eu nu sunt model si n-am sa fiu niciodata, insa imi place sa particip la sedinte foto, sa ma machiez strident, sa ma imbrac asa cum nu m-as imbraca niciodata pe strada si sa ma zgaiesc in poze!

 V-am mai spus, eu ma simt bine draguta, dulce sau cel mult serioasa. Nu extraordinar de sexy. E putin out of my league. Dar hei, merita incercat!

Cu timpul, lungimea fustei s-a lungit c-o palma, tocurile s-au scurtat cu vreo 5 cm si dorinta de a fi sexy si de a iesi in evidenta s-a stins. Sedinta asta foto o intruchipeaza pe Iulia la 15 ani. Imi era dor de aerul ei de adolescenta rebela si nebuna, nebuna in cel mai adevarat mod posibil. De curiozitatea ei stupida si teatrele ei. De idolii ei, de conceptiile si de ideile ei. Nu m-as mai intoarce la ea in viata reala, pentru ca trebuie sa recunosc ca nu ma identific deloc cu ea. Ea era mai vulgara, mai badass. Iulia pe atunci nu rata o sambata de club, iar Iulia de acum n-a mai fost intr-unul de vreo jumatate de an. Suntem doua persoane diferite.

Parca ne-am intersectat undeva pe drum, mi-a predat stafeta si am luat-o uitandu-ma lung dupa Iulia cum fuge departe. Awkward!

Revenim la subiectul nostru. Deekie. Deekie e o figura de om. E una dintre persoanele acelea pe care le intalnesti si iti cad bine. Eu sunt comunicativa, deschisa si imi place foarte mult sa relationez sanatos cu oamenii pe care ii intalnesc, chiar daca putini imi permit sa fac asta.

Pana mi-am dat jos incomoditatea si mi-am eliberat spiritul rebel si cu o nota mai sexy a durat o zi. In fotografiile de la sedinta a doua am fost mai destinsa. Probabil si pentru ca iubitul meu a stat cu mine toata ziua 😀 !

 

 

Nu mai  distinsa ci mai destinsa, dragilor, caci tematica s-a pastrat si nu as putea spune ca nu mi-a facut o mare mare placere! Cateva dintre fotografii au fost publicate si pe site-ul lui Deekie, insa am primit mai multe si le-am ales pentru mine cele care mi-au furat ochii mai tare!

 

DKM_3297

DKM_3304
DKM_3316 DKM_3335 DKM_3336 DKM_3347 DKM_3348 DKM_3350 DKM_3352 DKM_3381 DKM_3383 DKM_3386

DKM_3441 DKM_3443 DKM_3446 DKM_3452 DKM_3454 DKM_3459 DKM_3461 DKM_3466 DKM_3469 DKM_3482 DKM_3488 DKM_3498 DKM_3552 DKM_3587 DKM_3596 DKM_3620 DKM_3635 DKM_3648 DKM_3653 DKM_3685 DKM_3700

4 gânduri despre &8222;Sexy photo-shooting&8221;

  1. Aici ai tot extensiile de la Bueno bia? cele de 40 de cm?😀 par destul de dese pentru pretul lor. nu stiu daca sa ma arunc sa dau 4 mil pe cele super dese sau sa ma rezum la ceme normale😦 tu esti multumita de ele?

    Apreciază

Comenteaza articolul:

