Inaugurare Event Planning by Andreea Pascu – istoria unui moment jenant!

Buna dragilor! Cred ca a venit momentul sa va povestesc un moment jenant din viata mea, care s-a intamplat cu cateva luni in urma! Era o zi destul de proasta pentru organismul meu din toate punctele de vedere. De la energie si pana la ten. Machiajul si coafura nu au reusit sa imbunatateasca ceva, ci ba mai rau, fondul de ten mi s-a uscat pe fata, iar buclele mi s-au lasat. Jur, mai al naibii de atat nu stiu daca m-am simtit vreodata! Ii promisesem unei prietene ca vom merge la un eveniment in Cluj si deja intarziasem vreo jumatate de ora cu aranjatul si nu era frumos sa aman in ultimul moment. Imi zic „Hai Iulia, c-a fi bine! Ai avut si momente mai proaste!”. Mda!

Cu o dispozitie proasta, cu cearcane, cu camasa necalcata si cu pantofii mei stiletto crem am plecat catre salonul L`insolence. M-am servit cu un pahar de sampanie la intrare si cred ca daca vedeam sticla pe acolo, o bagam in geanta, fugeam la baie si ma faceam fericita! M-am abtinut.

Evenimentul la care am participat era organizat de Event planning by Andreea Pascu. Mult timp am crezut ca era vorba de inaugurarea salonului in care s-a tinut evenimentul, iar abia dupa Andreea m-a luminat si mi-a zis ca seara a fost in cinstea noii ei afaceri. „Event planning by Andreea Pascu” luase nastere, din punct de vedere oficial, in acea seara. N-as fi zis! N-as fi zis deoarece profesionalismul se deducea din meticulozitatea cu care au fost accentuate detaliile, incepand de la gustari, decoratiuni (majoritatea cu un aer vintage), pana la  Candy bar-ul care mi-a furat ochii, papilele gustative si inima! Ah, si cutiuta cu Marilyn Monroe umpluta cu flori!

Partile active ale evenimetului au fost prezentarea de rochii de mireasa a Emmei Durnea si incheierea cu un moment emotionant in scop caritabil. Rochiile au fost frumoase, modelele aranjate si totul trebuia sa descurga perfect. Pana am stricat eu totul. Nah fiti atenti!

Deci, plin de lume frumos aranjata si adunata in jurul unui culoar format pentru a permite modelelor sa treaca si sa prezinte cate o rochie de mireasa, coafura si evident, machiaj. Muzica linistita, flori si dantela alba, fete care zambesc si radiaza! Si eu plouata, binenteles, sa nu ma uitati! Lumea se minuna, fotografii se impingeau unul pe altul sa surpinda cat mai bine momentele iar persoanele prezente pozau si ele, evident! Sfarsitul trebuia sa fie memorabil si spectaculos. A fost bine gandit, insa rolul meu trebuia acordat in urma unui casting si nu a unei proaste aranjari in grup.

Ultima mireasa, superba, zambitoare si fermecatoare, se intoarce in fata mea, face doi, trei pasi, dupa care arunca buchetul! Toata lumea era cu ochii pe pretiosul buchet din flori naturale, pregatindu-si cu repezeala mainile pentru aplauze, fotografii si-au intors obiectivele catre el si vine spurcatul catre ochii mei speriati care nu stiau ce dracu se intampla acolo si naiba stie ce insticte de aparare contra florilor s-or fi activat prin corpul meu, caci m-am tras deoparte c-un dezgust din cale afara. Il privesc cum cade langa picioarele mele, timp in care ii surpind mainile Andreei repezindu-se catre el si aud umiri revoltatoare din multime. Ma dezmeticesc putin si pic din nou intr-un vartej cand imi ridic capul si zeci de persoane se uitau ciudat la mine (prin gandul meu exclamam doar „ce-aveti mai? daca nu vreau sa ma…’) si Andreea ma intreaba ” De ce nu l-ai priiinsss?”. Raspund sec si sictirita: „Ca nu vreau sa ma marit!”

Mi-am dat seama ca am distrus punctul culminant al serii. Ideea era originala, cel putin pe podiumurile de moda nu cred ca iti arunca modelele cu buchete, palarii sau vreun pantof in cap. N-ar fi rau! Dar, nah. Acum am vazut si de ce! :))

Am vrut sa scriu despre asta cu mult timp in urma, insa nu voiam sa va mint. A fost superb evenimentul! Finut, elegant si cu bun gust. Insa nu era sa va scriu ca totul a decurs ca pe roate, nu? Ei, acum astea-s roatele, patrate, paralelipipedice si in forma de Lindor cu lapte de la Lindt, cateodata!

Pagina de facebook Event planning by Andreea Pascu o gasiti AICI!

20140501-231128.jpg

20140501-231133.jpg

20140501-231138.jpg

20140501-231142.jpg

20140501-231149.jpg

20140501-231154.jpg

20140501-231159.jpg

20140501-231204.jpg

6 gânduri despre &8222;Inaugurare Event Planning by Andreea Pascu – istoria unui moment jenant!&8221;

Comenteaza articolul:

