Day by day make-up and hair! VIDEO

20140430-180114.jpg

 

 

Buna dragilor! Tot v-am promis tutoriale si filmulete si nu m-am tinut de cuvant! Pana astazi, pentru ca tocmai am terminat de editat primul meu filmulet! Sunt neindemanatica inca si nu stiu exact care sunt detaliile pe care trebuie sa ma axez atunci cand filmez, insa promit c-am sa ma perfectionez!

Ce am incercat sa fac insa, a fost sa nu folosesc foarte multe pensule si tehnici complicate, prin urmare filmuletul este dedicat persoanelor care nu prea stiu sa isi faca un machiaj de zi cu zi.

Data viitoare, daca totul decurge bine cu acest tutorial si va place, am sa va arat si machiaje de seara si coafuri mai complicate! Pana una alta, am filmat o modalitate de a-ti intinde parul fara placa si am sa il postez cat de repede, pentru ca am prins cum sta treaba cu editatul!

Oricum, mi se pare ca arat ciudat si ca vorbesc ciudat! Ma voi obisnui odata si-odata! Va las sub filmulet toate denumirile produselor pe care le-am folosit si astept parerile voastre! Pupici!

SELECTEAZA FUNCTIA HD!!!


FATA:
Rimmel London FIX & PERFECT primer
L’oreal Infallible 130×150
Stage Line H-definition Cover LB
Make-up Forever HD powder
Lancome tropiques mineral bronzer
NYX HD studio – georgia peach
Urban Decay MOONSHINE

OCHI:
NAKED palette Urban Decay (naked + buck)
Estee Lauder pure color (ivory slipper)
Blending brush MAC 217
Pentru sprancene – rimmel london eyebrow pencil 002 hazel + NYX eyebrow cake powder (blonde)
MAKE-UP FOREVER aqua cream
ESTEE LAUDER Somptuous Extreme-extreme black
Avon colortrend

BUZE:
Rimmel London vinyl jelly 010 tasty
ESTEE LAUDER pure color – vanilla truffle
RImmel London Apocalips – Nude eclipse

Look-ul final!

20140430-203902.jpg

5 gânduri despre &8222;Day by day make-up and hair! VIDEO&8221;

  1. Ok! Mersi mult pentru sfaturi, esti o draguta ! ^_^ si chiar ca esti norocoasa, dupa parerea mea un zambet fain si alb impresioneaza mult si bate orice😀 so ai grija de el si poarta-l cu mandrie!!!😀

    Apreciază

  2. Nice ! Semeni cu Alexandra Stan😀.Si am observat ca ai dinti frumosi & albi, mi-ai putea recomanda cate ceva si mie? Eu ii am cam galbui…am incercat cu bicarbonat, sare, lamaie …dar nu mi se pare ca fac mare lucru😦. Parca ai incercat si benzile de la Crest, nu? (si daca da, ti-au facut dintii sensibili?).Eu mi-as dori ceva mai ieftinut.

    Apreciază

    • Multumesc pentru complimente! Nu am incercat benzile de la Crest, am folosit vreo doua nopti gelul de opalescence, insa la mine nu am avut vreun efect de primele dati cum auzeam pe la altii si nu au mai prezentat vreun interes. Nu fac nimic special, am doar noroc sa am culoarea asta! Noroc cu norocul… Crede-ma! Am auzit ca benzile de la crest chiar albesc! Si cat despre sensibilitate, depinde de calitatea smaltului tau si de mult altele, deci nici daca as stii nu te-ar incalzi cu nimic! Incearca sa imparti un pachet cu doua persoane si atunci nu vine asa scump. Si urmaresti evloutia si daca iti simti dintii mai sensibili, te opresti😀 te pup si sper sa reusesti sa gasesti ceva care sa ti se potriveasca !

      Apreciază

Comenteaza articolul:

