Short outfit post

Buna! Outfit, tinuta, moda bla bla! Ce vreau sa va spun inainte e ca nu ma proclam vreo super fashionista si nici vreun model. Cam toate subiectele de pe blog merg mai mult inspre partea de frumusete. Ei, cu siguranta aratam bine exfoliate, machiate ca la carte, cu parul buclat si cu unghiile lacuite perfect, insa parca pentru a fi complete ne lipseste tinuta. Imi plac hainele, accesoriile si evident, imi place sa le asortez, sa le port. Sa ma aranjez! Si sa fim serioase, carei femei nu ii place?

Acum, sincera sa fiu sunt in cam in pana de idei! M-am plictisit de review-uri, tutoriale nu prea stiu face si cum scrierile mele nu-s nici de dragoste, nici de suferinta si nici parfumate cu multa dragoste, zici ca nu ma tenteaza sa le mai postez. Plictisitor!

Poate imi dai tu vreo idee! Da, tu! Ca te vad cum imi urmaresti randul si te gandesti la cine stie ce chestie! Ia te rog!

Pana una alta, te las cu tinuta mea de azi! Pupici!

20140426-201433.jpg

20140426-201440.jpg

20140426-201459.jpg

20140426-201506.jpg

Fustita: River Island
Pantofi: zara (colectie veche)
Camasa: bershka

20140426-201427.jpg

Comenteaza articolul:

