New L`oreal INFALLIBLE!

Hei! Ce faceti dragilor? Toata iarna am fost in cautarea fondului de ten perfect si am incercat o sumedenie de branduri si colectii ale acestora. Gasisem la un moment dat ceea ce cautam: pe Lumi de la L`oreal. A fost cel mai adorat fond de ten, insa tenul meu a avut perioade foarte proaste, iar formula nu imi mai acoperea imperfectiunile. Pentru cele dintre voi care aveti tenul uscat si nu aveti pete sau cosuri proeminente si pigmentate, vi-l recomand din tot sufletul!

Oricum ar suna asta, nu m-a satisfacut mai tare ca el niciun alt fdt. Pana ce l-am incercat pe fratele lui! Am fost sceptica si nemultumita cand l-am testat in magazin. Parea foarte transparent. Sau poate chiar era pentru mine avand in vedere faptul ca atunci simteam nevoia sa imi acopar fata cu o masca!

L-am retestat. Si il ador! Stiu ca spun asta destul de des, insa fiti atente la descriere pentru a vedea daca vi se potriveste si voua la fel cum mi se potriveste mie!

Incep cu PUNCTELE SLABE:

– OXIDEAZA! Pe intelesul tuturor, se inchide foarte tare odata aplicat. Deci, daca vei vrea sa il achizitionezi testeaza-l neaparat si asteapta cateva minute inainte sa iei o decizie in privinta nuantei!

20140424-202403.jpg

– Promite sa nu aiba luciu vizibil, insa NU il recomand sub nicio forma tenului gras! Si nici persoanelor carora le place sa aiba fata mata. Eu ador acest defect la el, pentru ca intodeauna un ten lucios si hidratat arata mult mai sanatos!

– Nu rezista cat promite, formula 24h e o mica minciunica! Arata bine pe parcursul zilei, insa fara pudra sau spray fixator se cam duce de pe nas si de pe imperfectiuni. Arata bine aproximativ 6-7 ore, dupa care incepe sa alunece de pe fata!

PUNCTELE FORTE:

– Este perfect pentru tenul uscat si mixt, in cazul in care persoana cu ten mixt prefera un finish natural si sanatos!

– Nu se strange pe parcusul zilei nici pe langa nas si nici in alte cute. Cu alte cuvinte, sta naibii la locul lui!!!

– Finish-ul e lucios, sanatos, se aseaza perfect pe piele, un soi de „perfect second skin”.

– Are acoperire MEDIE spre mare. Uniformizeaza perfect!

– Se mentine FRESH toata ziua si este BUILDABLE, adica se poate reaplica in caz de nevoie fara sa incarce!

– Nu se usuca pe fata, NU CREEAZA EFECT DE MASCA!

– Nu este deloc pudrat, din contra, este elastic si ramane cremos.

– Are un miros fresh, foarte frumos!

– Este cremos si se intinde foarte usor cu degetele, fara sa ai nevoie de foarte mult produs!

– Are foarte multe nuante, deci pregateste-te sa treci la teste!

20140424-202633.jpg

8 gânduri despre &8222;New L`oreal INFALLIBLE!&8221;

  1. il folosesc deja de 6 luni. se oxideaza, dar si asa a fost f ok pt sezonul de vara in care eram un pic bronzata.
    tenul nu pot sa zic ca mi-l ingrasa, si am un ten normal.
    dar nu mi se pare ca ar fi totusi fondul de ten ideal. nu tine nici pe departe 12 ore, poate cu baza de machiaj…..

    Apreciază

  2. Imi place si mie la nebunie! Am noroc ca la mine nici nu oxideaza, nici nu-mi ingrasa tenul si ma si tine cel putin 12h. Am observat insa ca e foarte important ce crema pui inainte, ca uneori, ai dreptate, ingrasa tenul.

    Apreciază

    • Inseamna ca ti-ai ales o nuanta buna! Eu am cumparat doua prima data, dintre care unul mi se potrivea. Insa dupa ce l-am aplicat mi s-a inchis foarte tare. Am fugit si am luat o nuanta mai deschisa! Acum le amestec. Poate ai tenul foarte uscat si atunci e logic sa reziste si sa arate mai bine pe un ten fara prea mult sebum! E bine de stiut pentru cititoarele care au pielea uscata! Mersi de parere! Te pup!

      Apreciază

    • Bineinteles ca e asa cum zici tu! Nici nu mi-am dat seama cum il scriu. Doamne! Mersi mult! Nici nu se poate pronunta „hidtratat”. Chiar nu stiu de ce il scriu asa. Cred mi-a intrat in mana in felul acesta si eu obisnuiesc sa scriu mecanic, adica nu ma prea uit la ceea ce scriu si nici nu imi verific. Mersiiii!

      Apreciază

Comenteaza articolul:

