Next REVIEW and today’s outfit!

Buna dragilor!!! Va scriu cu o durere de cap surda si continua, care nu vrea sa dispara in ciuda hidtratarii si a domnului algocalmin. Poate aveti vreo sugestie mai eficienta! Am o sumedenie de produse testate si de care vreau sa va vorbesc! Nu va insir toate produsele de make-up, insa am sa ma axez pe cateva care mi se par mie mai interesante! Oricum, de acum incolo am sa pozez produsele si am sa le urc mandrele fotografii pe pagina de facebook a blogului, AICI! Si apoi imi spuneti voi, pe privat sau oricum, daca vreti o parere despre ele! De altfel, chiar va multumesc celor care imi dati cate-o idee sau un sfat!

Review-ul de maine va fi unul foarte cerut de multe dintre voi! Am sa va spun parerea mea despre noul L’oreal Infallible! Stay tuned!

Va pup si va las cu look-ul simplu pe care l-am adoptat azi! Are, bineinteles, ceva albastru!

20140423-195951.jpg

20140423-200003.jpg

20140423-200011.jpg

20140423-200028.jpg

Sacou: Zara
Platforme: Stradivarius
Jeans: Pull&Bear, brand-ul meu de pantaloni preferat!

Maieu: Saint Tropez

Made With Love Bracelet: targ Iulius❤

Geanta am primit-o, nu sunt fan LV ! E singurul articol pe care il am inscriptionat asa si desi nu ma pricep, cred ca nu-i fake. Sper! Daca va pricepeti voi mai bine astept sa-mi impartasiti cunostintele voastre! Pe data viitoare!

4 gânduri despre &8222;Next REVIEW and today’s outfit!&8221;

Comenteaza articolul:

