Easter Sunday Outfit

Bună, dragi cititoare! Cu toate ştim că una dintre obligaţiile nescrise pe care le avem în zilele de Paşte este să ne aranjăm şi să ne îmbrăcăm frumos. De sărbătoare! Că sărbătorim, că nu, ţinuta nu se iartă! Când eram mică, mama şi bunica îmi pregăteau costumaşe şi pantofi noi, iar în ziua de Paşte mă puneam la rând şi aşteptam vecinii să vină la udat. Deci ştim de mici că tradiţia-i să ne facem mai frumoase decât suntem!

O altă regulă ne impune ca în zilele acestea, mai mult ca oricând, să ne îmbrăcăm decent. Cum termenul are conotaţii diferite pentru fiecare bunică în parte, frumos ar fi să le înţelegem concepţiile şi să le facem pe plac.

Mi-am ales câteva ţinute pentru zilele ce urmează, iar pe cea care mi-a plăcut cel mai mult am şi pozat-o! Am ales o rochiţă galbenă cu accente mov şi aurii, respectiv păsările (după care sunt înnebunită!) sunt colorate, iar nasturii sunt metalici. Nu prea agreez combinaţiile de culori, drept urmare unghiile şi machiajul le-am păstrat nude, iar ţinuta am asortat-o cu non-culori….

Citeste in continuare si vezi fotografiile, AICI!

Comenteaza articolul:

