Cat despre Paste…

Nu imi fac poze la oua pentru ca sincera sa fiu anul asta nici macar n-am! Am vreo cinci de ciocolata, daca cineva-i interesat… Nu ma intereseaza drobul, oitele si nici iarba pusa intr-un bol. Pana la urma de ce iarba? Gainile nu se oua in iarba. Iepurii, poate. Da, poate asta e explicatia. Iepurii au vagine cu secretii colorate care oua oua-n iarba. Sau „ouesc”, „oueaza”, „ouseaza”. Ce-o fi!

Apoi, eu nu-nteleg nici treaba asta cu udatu`. Femeile trebuie sa se aranjeze, sa stea cuminti in casa si sa-i astepte p-aia cu sticlutele lor umplute cu licori parfumate, sa le ajute sa dea mai repede in hepatita. Sa-mi dau afara fierea! C-o fi numai Thierry Mugler, Dolce ori Gabbana (ca sa ne-ntelegem, eu n-am prieteni care ar veni cu Chalon), dupa trei pufuri cred c-as lesina. Masa trebuie sa fie aranjata, iar ca piloni sa-i stea sticlele de alcool. Ca sa poti sa-i uzi si tu-napoi, cumva! Cum vin asa si pleaca, numai sa nu ajunga pe la 12 noaptea…

Am inceput cu sfarsitul, insa chinul vine de la obligatiile pe care trebuie sa le onorezi in familie. Matusa, bunica, catelul, prin funduri de sat. Si sa te si ia mama naibii daca nu te-ai pus la punct in ziua de Paste! Sa vezi tu dupa sfada tot anul daca te-o pus hal rau sa mergi fara costumas ori camasuta! Pfuei!

Spintecatoarele priviri pe care le primesti la refuzarea vreunei mese iti reteaza parul de deasupra capului. Te lasa fara capac. Ti-l iau sa il puna peste mancare… poate. Oricum, decat chinul cu colinda…

Si mai rele de-atat, imi par saluturile astea care tin nu stiu cate saptamani dupa Paste. „Christos a-nviat”, „Hristos a-nviat”, „Adevarat a-nviat”.. Asta e asa sa fie lumea sigura ca a-nviat? Sa se convinga? Nu inteleg…

Iubiti crestini, nu ma urati, totusi, ca-mi place sa ma pun la punct de Paste!

De data asta unde? Pe Odobescu si apoi in Silver, a?

P.S.: Pe bune nu ma urati, daca sunteti crestini ganditi-va ca poate inca nu m-am initiat in treburile astea ale voastre. Si-am precizat, ca NU-NTELEG!

2 gânduri despre &8222;Cat despre Paste…&8221;

  1. De-ar fi sa intelegem toate traditiile si sa le punem pe toate in aplicare, incepand din 1 ianuarie pana in 31 decembrie am tine-o tot intr-o traditie… din 365zile din an, 200 de zile nu am lucra (curatenie, mancare, mers la servici) fiindca e sarbatoare si e pacat. Ei hai, daca Romania are ceva, cu siguranta are traditii cat curpinde

    Apreciază

Comenteaza articolul:

