NIVEA In-shower body milk – CONTINE ALUMINIU!

Buna dragilor! De ceva vreme am postat pe Instagram o poza cu crema hidtranta in dus de la Nivea. Am sa ii fac un review prima data, iar apoi am sa va spun de ce am catalogat-o periculoasa.

Eu am ales varianta cu unt de cacao pentru ca mirosea cel mai bine dintre toate. Una dintre ele mirosea a crema tipica Nivea, stiti voi, aia albastra, iar celelalte doua erau aproape insipide! Ma incanta foarte mult ideea de hidtratare in dus, principiul produsului chiar imi place foarte mult.

Are o consistenta cremoasa, se aplica pe pielea uda si se clateste. Lasa pielea destul de catifelata, iar mirosul persista!

Dar, un mare dar, contine ALUMINIU.

DSCN2476-tile2

(Profilul pe care l-am urmat in liceu a fost „protectia mediului”. Mama m-a trimis acolo. Am suferit initial, pentru ca aveam medii destul de mari si mama nu ma lasa sa merg la Liviu sau Andrei. Ea voia neaparat ca eu sa urmez o cariera in domeniul acesta. In fine, long story. Partea frumoasa a constat si consta, in experientele si cunostintele de viata pe care le-am cules de acolo. Am invatat foarte multe lucruri si am gasit in profesori oameni pasionati de lucruri care imi placeau si mie! Draga profesoara ne aducea la ore documentare despre chemtrails, despre iluminati, subiecte dupa care eram innebunita total. Citeam orice prindeam despre francmasonerie, organizatii secrete… Aveam vreo 15 ani. Ma tot abat de la subiect ca-mi amintesc cu atat drag! )

Ideea e ca am invatat acolo cam tot ce trebuie sa stiu despre substante periculoase, nocive si chiar daca nu imi mai amintesc exact, stiu ca e ceva cu ele. Drept urmare, mi-a sarit in ochi ALUMINIUL. Sa va mai uitati dupa E 173, e aceeasi substanta. Se prezinta in mai multe forme, dar ideea de baza e aceeasi.

Aluminiul actioneaza ca neurotoxina. Efectele sunt dintre cele mai devastatoare: boli ale sistemului nervos, printre care si Alzheimer. 

Persoanele supraexpuse la aluminiu pot sa prezinte encefalopatie, o forma de dementa caracterizata de convulsii, tremuraturi, psihoza si diferite schimbari la nivelul vorbirii si al comportamentului. Encefalopatia, ca efect al expunerii la aluminiu in exces, se intalneste mai ales la bolnavii care fac dializa. Absorbtia mare de aluminiu poate provoca anemie, osteomalacie (oasele moi sau sfaramicioase, din cauza tulburarilor profunde in metabolismul fosforului si al calciului din masa osoasa), infarcte. Aluminiul este asociat si altor boli serioase care afecteaza sistemul nervos, precum maladiile Lou Gehrig si Parkinson. Dar cele mai de temut sunt dementa presenila, tulburarile mentale, imbatranirea precoce si Alzheimer. Desi industria farmaceutica a mediatizat exagerat progresul inregistrat in prevenirea si tratarea acestei boli, in realitate progresul este nesemnificativ. Primele simptome care se recunosc la aceasta boala, si care indica inceputul unei deteriorari mintale progresive, sunt pierderile de memorie, dezorientarea si depresia. Celulele creierului pacientilor suferinzi de aceasta boala pot contine de 10 pana la 30 de ori mai mult aluminiu decat media.

 

Sa nu ma intelegeti gresit, nu am reactionat precum calugaritele la vederea antihristului si am aruncat tubul in WC. Folosesc deodorant care contine aluminiu pentru ca momentan n-am incotro, pana `oi gasi ceva care sa mi se potriveasca (poate aveti vreo recomandare). Insa e bine sa evitam ce putem, deoarece comparativ cu alte metale pe care le intalnim in produse, aluminiul nu se gaseste in mod natural in organismul nostru.

 

Despre aluminiul din deodorante

V-am zis ca nu-i bun, acum sa va explic si de ce. Pe limba noastra, aluminiul si zirconiul care se gaseste in antiperspirante inhiba activitatea glandelor sudoripare prin blocarea porilor. Avand in vedere ca substantele se absorb atat de aproape de glandele mamare, sunt si responsabile de aparitia tumorilor. Oribil, nu?

La fel, nu trebuie sa exagerati, insa evitati-le cat puteti, pentru ca va asigur ca avem destul de mult aluminiu in aer si apa!

Pe curand! :*

5 gânduri despre &8222;NIVEA In-shower body milk – CONTINE ALUMINIU!&8221;

Comenteaza articolul:

