Weekend story, instagram & others

Sorbind din ceasca cafeaua cu lapte, o vad printre fumul de tigara pe a mea Roxi, pozand oarece chestie. Editeaza, scrie si-o urca pe platforma asta atat de straina mie, Instagram. Nu mi-a placut de la inceput si nu voiam s-aud de el. Cred ca aveam si eu vreo cinci poze urcate, ultima actualizare fiind veche de 15 luni. Dupa ce m-a luat la intrebari si mi-a aratat ca-i fain Instagramul, l-am instalat si eu!

Imi zice ca pozele-s neaparat patrate acolo si ca se scrie cu „#”. Si daca vreau sa mentionez vreo persoana, s-o pun cu „@”. E fun! Inca nu stiu bine pe unde sa va caut! Am inteles ca dau pe insemnul „explore”, dar imi apar imagini cu persoane necunoscute. Dar daca va prind, va „followesc”! :))

V-am promis tutorialul in care va arat cum sa va intindeti parul fara placa si am sa il urc cum il termin de editat. Imi cam prind urechile, dar am s-o scot la capat! Weekendul ce-a trecut am facut o sedinta foto putin diferita. Stilul meu e mai cute, dulce si oricand am incercat sa fiu mai sexy, am iesit oarecum penibila. Nu mi se sta! De ceva vreme voiam o sedinta foto profesionala mai bad-ass. In colaborare cu Daniel Miholca (Deekie), am incercat sa scoatem la iveala si latura asta a mea. Am sa povestesc mai multe cand public fotografiile!

Va salut cu drag si ne vedem mai tarziu sau maine, aici pe blog, sa va povestesc despre In-shower Body Milk by NIVEA!

 

Follow me on Instagram: iuliamoldovan94

 

20140414-111359.jpg

20140414-111325.jpg

20140414-111320.jpg

20140414-111310.jpg

2 gânduri despre &8222;Weekend story, instagram & others&8221;

Comenteaza articolul:

