Exfoliant de la Bioten!

Buna draga mea! Dupa cum bine stii exfolierea este, asa cum am mai numit-o, SFANTA! Nu se poate fara, asta e! Trebuie sa te conformezi cu ideea ca o curatare mai profunda a pielii este absolut necesara pentru a avea un ten luminos. Am gasit mai multe solutii, unele naturale, altele din comert. Ti-am mai pomenit de doua dintre ele: de exfoliantul 3in1 de la Garnier si de masca cu miere si zahar brun.

BIOTEN cu miere si samburi de caise

Demn de prezentare este si cel de la Bioten pe care l-a descoperit draga mea prietena Roxi! Stiind ca si ea este o impatimita a exfolierii, mi l-am achizitionat imediat! Noi l-am luat de la DM la pretul de 12 lei, dar cred ca il gasesti si in supermarket.

20140331-185059.jpg

Noi ne-am indragostit de el! Uite de ce:

Miros: scrub-ul este cu miere si caise, dar aroma are parca si un fad iz de mango, putin acrisor si exotic!
Particulele exfoliante sunt de diferite marimi si nu zgarie dermul deloc, curatand in acelasi timp eficient pielea de impuritati!
Nasul, mereu problematicul nas cu puncte negre, este fin la atingere dupa masaj!
pielea ramane fina si matasoasa la atingere dupa utilizare!
NU usuca tenul!

Se prezinta sub forma de crema si se aplica pe tenul uscat masand prin miscari circulare. Eu insist pe nas si pe pometi, dupa care clatesc cu apa calduta.

Ei recomanda utilizarea unei creme Bioten dupa. Eu nu folosesc crema de fata, ci ulei de migdale dulci. Drept urmare, asta e ceea ce aplic eu dupa scrub. Stiu ca e destinat tenului normal/mixt, insa parerea mea este ca functioneaza pentru orice tip de ten. Roxi are tenul cu tendinta de ingrasare si eu cu tendita de uscare. Si ni se potriveste de minune la amandoua!

Noi ti-l recomandam cu mare drag! Te pupam! :*

20140331-185241.jpg

5 gânduri despre &8222;Exfoliant de la Bioten!&8221;

Comenteaza articolul:

