Tu iti apreciezi sansele? – Filmam pentru emisiune!

I get bored easily, so I need to do a lot. I’ve started a record label, so I get to nurture new talent and talk about music, which is a passion of mine. I’ve written another book. And I get to come to work and do the TV show, which is always really fun.

Spune Ellen DeGeneres. Inca nu am scris nicio carte si nu planuiesc sa sa inot prin lumea muzicii, insa ma plictisesc al naibii de repede. Ma plictisesc si simt nevoia sa fac ceva nou, ceva productiv. Asta nu inseamna ca renunt la restul lucrurilor pe care le fac! Nicidecum! Inseamna ca le inegrez atat de bine in viata mea, incat ajung sa fie atat de normale precum incaltarea papucilor (nah!). Si trebuie sa progresez! Consider ca sunt la o varsta la care imi cladesc zidul pe care urmeaza sa ma asez in urmatorii ani. Am niste sanse pe care vreau sa le uzez in folosul meu.

Am sansa sa merg la facultate si sa cunosc critici literari, scriitori, oameni mari din toate punctele de vedere, care stau in fata noastra si ne dau din fructele pe care le-au copt atatia ani, in pomi care-au crescut cu greu, dar falnici!

Am sansa sa locuiesc in alt oras si sa explorez domenii diferite, sa imi creez optiuni.

Am sansa sa invat o limba noua. Momentan am ales chineza!

Am sansa sa lucrez la un salon, intr-o mica comunitate unita si frumoasa, si sa invat pe propria mea piele cum e sa muncesti pentru bani. Experienta ma face sa imi doresc tot mai mult de la viata si sa fac ceva pentru asta!

Am sansa sa scriu pe diferite site-uri, de fapt, am sansa sa evoluez, sa ma imbunatatesc, sa ma gasesc!

 

Am multe alte sanse pe care le apreciez, sanse pe care mi le-am construit sau care mi-au fost oferite. Acum, am sansa..

… sa am propria mea emisiune!

Directorul de la Realitatea TV, postul local, mi-a scris in urma cu vreo doua saptamani, ne-am intalnit de atunci de vreo cateva ori, dar despre asta o sa va scriu mai multe in curand! O sa imi pun amprenta in totalitate pe emisiune. Incepand de la cuvinte, tinute si pana la topicuri si invitati. Va trebui intr-adevar sa ma implic mai mult si mai serios, iar responsabilitatile vor fi mai mari, insa le primesc cu drag!

 

Maine filmam!

 

Insa nu m-am decis ce port si ma zbat intre cateva nume pe care vreau sa le folosesc pentru emisiune. Cred ca ramane „Doza de rasfat” sau „Secrete de frumusete” sau sau sau! O sa vedem care suna mai bine! Maine filmam promo-ul, drept urmare, il veti vedea si voi in curand si veti afla astfel mai exact despre ce vorbesc aici!

 

Sa nu ne abatem de la ideea principala a articolului!

 

Tu iti apreciezi sansele?

 

 

 

 

image
image

4 gânduri despre &8222;Tu iti apreciezi sansele? – Filmam pentru emisiune!&8221;

      • Nu stiu cum scriai inainte….. dar ceea ce am citit mai sus nu e lauda, ci mai degraba o enumerare a activitatiilor in care te implici….. Bravo tie!! AI PERFECTA DREPTATE!!
        Am 49 de ani si stiu exact- prin prisma tuturor experientelor de pana acum (si crede-ma…. nu sunt putine)- ce ai vrut sa spui mai sus!! Nu te lua dupa invidiosi (si mai ales dupa cei plictisiti… cei care nu prea stiu ce sa faca cu timpul lor, sau cei care nu au initiativa dar se iau de a altora)
        Sa crezi in tine…… “si-asa, precum urmeaza noaptea zilei, ca n-ai sa poti fi prefacut cu nimeni”!!
        Cu drag,
        Oana L.

        Apreciază

        • Nici eu nu am vrut sa sune a lauda. Eram bucuroasa si voiam totodata ca prin asta sa ii indemn cat de putin posibil pe ceilalti sa aprecieze lucrurile pe care le au si sa faca pasi mici in viata, dar sa ii faca bine. Iti multumesc tare mult pentru cuvintele si gandurile tale!!! Un om cu experienta intotdeauna va sti sa aprecieze orice situatie cu ochi limpezi! Te salut cu drag si sper sa ramai prin preajma!

          Apreciază

Comenteaza articolul:

