REVIEW: Lancome effacernes waterproof

Buna dragilor! De cand am inceput sa fac review-uri, am incercat sa ma axez pe produse care sunt accesibile tuturor. Am gasit fonduri de ten foarte bune si de calitate la preturi accesibile. La fel si sampoane, masti de par si alte cele! Le-am folosit si le voi mai folosi de cate ori va fi nevoie. Am evitat sa scriu despre o alta categorie pana acum, pentru ca nu am vrut sa va faceti o impresie gresita. Nu asta imi e intentia, sa imi pozez produsele si sa le pun pe internet, ci sa impart parerile mele despre testarea lor. Pot ajuta!

Lancome Effacernes Waterproof

20140324-100526.jpg

Este unul dintre cele mai bune corectoare pe care le-am folosit. Are acoperire foarte mare, mascand in totalitate cearcanele, chiar si pe cele inchise la culoare. Nu are miros, nu irita ochii si este foarte rezistent!

acoperire: mare!
textura: foarte cremoasa si destul de lichida;
aplicare: se aplica foarte usor cu degetele, singur sau inainte/dupa fond de ten;
finish: matasos, hidtratat si foarte natural!
rezistenta: este waterproof, deci il poti folosi linistita la piscina sau intr-o zi ploioasa! ( sau cand planuiesti sa plangi :)) ), nu se strange in cute si nu lasa aspect imbatranit dupa o vreme; este elastic!
gramaj: 14g, dar avand un vedere ca o folosesti o cantitate foarte foarte mica, tubuletul o sa iti ajunga o vreme destul de indelungata!

Unde il gasim?

Sephora
Aoro, insa am gasit doar varianta care nu e rezistenta la apa, AICI!
Strawberry desi la descriere scrie „fond de ten”, e de fapt anticearcanul in varianta simpla

Faptul ca este waterproof nu te ajuta numai la piscina, ci si atunci cand iesi in club sau daca ai o piele mai grasa. Este mult mai rezistent fata de alt anticearcan datorita acestui fapt. O sa iti placa, te asigur!

Te salut cu drag si sa ne auzim cu bine!

Alte REVIEW-uri:

http://www.missnattysbeautydiary.com/2009/09/review-lancome-effacernes-concealer.html

http://www.musingsofamuse.com/2008/08/lancome-effacernes-waterproof-concealer.html

Comenteaza articolul:

