Colaborari si proiecte!

S-au intamplat chiar multe de cand nu v-am mai scris chestii personale. Cred ca nici vacanta din Budapesta nu v-am povestit-o, asa-i? Ce bloggerita detasata oi fi eu!!! V-am tot scris despre creme, fonduri de ten si parfumuri. Abuzez in ultima vreme de cuvantul „productiv”, insa chiar mi-am propus sa duc o viata plina de energie, echilibrata si fiecare lucru adiacent pe care il fac sa ma ajute sa imi croiesc o cale sanatoasa si numai buna de urmat!

LifeVision Media

Cred ca prima colaborare despre care stiti voi este cea cu LifeVision Media. Pe scurt, ne-am cunoscut la sedinta foto pin-up contemporary, iar dupa au urmat diferite idei si proiecte, cel mai recent fiind cel din 22 Martie, Motion Art Show. Contributia adusa de echipa consta in imagini filmate care vor rula in timp ce Catryhthm vor concerta live. Eu sunt unul dintre modelele din filmulete si voi prezenta si evenimentul. Va invit cu drag!

20140316-201634.jpgObservator

De curand am inceput sa scriu pentru ziarul local Observatorbn.ro. Am acolo rubrica mea unde voi posta pe parcurs tot soiul de articole legate atat de frumusete, cat si de moda. Adevarul e ca pe blog am cam omis subiecte legate de fashion, de moda. Acum, daca vreti sa cititi alegerile mele din acest domeniu o puteti face aici: http://observatorbn.ro/categorie.php?categorie=62 !

observatprFashionLife

FashionLife este un site din Cluj-Napoca. Numele sugereaza ca ar fi vorba cam doar despre moda, dar site-ul este destul de diversificat in subiecte. Mi-am primit userul si parola si voi incepe sa-mi las amprenta si pe acolo, cat de repede!

http://www.fashionlife.ro/

Pastrez o surpriza la finalul articolului, insa pana una alta, una dintre colaborarile mele dragi este aceasta:

Diana Ivan

Old, but good, se zice! Diana m-a ajutat inca de la inceputul blogului. Primele poze pe care le-am postat au fost facute de ea. Ea a fost cea in fata careia ma strambam si o intrebam de zece mii de ori daca-s draguta sau daca imi tin mana bine sau cum naiba sa mai stau !? Sa pozezi nu-i chiar o treaba usoara pentru noi muritorii de rand, desi o facem cu placere. Nu e chiar usoara pentru ca fata de modele, pe noi ne intereseaza sa iesim noi bine, nu pozitia sau haina sau mai stiu eu ce. Si ne supara teribil cand „nasucu” ne-a iesit prea proeminent in vreo fotografie! Si Diana intelege!😀

antet2880

Dan Rus

Dan Rus, ori cu Season Beauty Spa. Dan e stilist la salonul pe care l-am mentionat anterior. Impreuna cu el am luat parte la o filmare pentru Look TV, am participat la un seminar si am fost imaginea salonului pentru un eveniment. Sigur va amintiti de el, pentru ca obisnuiam sa-l numesc „salonul auriu”. Am tinut legatura si cred in curand o sa venim cu ceva nou pentru 2014!

DSCN0988Realitatea TV

Si acum, surpriza! Bineinteles, este o surpriza pentru cititorii care ma plac, mai exact carora le place stilul meu si vor sa puna o voce si un accent cuvintelor pe care le scriu. Este vorba de un proiect pe care il voi realiza impreuna cu RealitateaTV.  Voi avea propria mea emisiune care se va difuza in judetul Bistrita-Nasaud o data pe saptamana. Subiectele abordate vor fi in principiu cam aceleasi pe care le scriu pe blog si pe site-urile cu care colaborez, insa vor fi mult mai dezvoltate. Cu mai multe detalii voi reveni cand totul se va materializa. Adica in curand, sper!

Am mai avut si alte colaborari, cum ar fi Charade Fashion.  Pff! Am scris cam mult despre mine si despre colaborarile mele! Sper sa nu va fi plictisit, dragilor! Va salut cu drag si ramane sa povestim pe maine!

5 gânduri despre &8222;Colaborari si proiecte!&8221;

Comenteaza articolul:

