Never have a „bad day hair” again!

Te-ai trezit cu capul cat o matura si planuiesti sa iti ascunzi parul intr-un coc rasucit? Mehhh! Mai gandeste-te o data!

20140305-144147.jpg

Propunerea mea e sa iti alegi parul in 5 parti daca ai parul mediu si 8-10 daca ai parul lung ( la parul lung recomand separarea in doua de la nivelul urechii si alegerea a 4-5 suvite groase de par pentru fiecare tura), sa faci cu placa cate-o bucla mare din fiecare, sa le rasucesti si sa le prinzi in agarafe pana te imbraci sau te machiezi.

20140305-144233.jpg

Eu mi-am facut doua bucle din tot parul din fata si trei in spate, alese paralel. Nu-ti face griji, nu trebuie sa fie perfecte. Ai grija numai sa iti tapezi putin partea din spate inainte si atat!

La sfarsit, desfa agrafele, trece-ti mainile printre suvite si pulverizeaza putin fixativ! Et voila!

20140305-144333.jpg

20140305-144339.jpg

Nu-i extraordinara calitatea pozelor, insa mi-a venit ideea pe loc si am vrut neaparat sa iti arat cum poti arata ca iesita din cutie intr-o zi fara o „suvita de speranta”. Daca nu intelegi din poze si iti place ideea, spune-mi si am sa fac un tutorial mai detaliat. Eu sper sa iti fie de folos! Pupici!

TIP: La radacina, daca iti e foarte murdar parul, aplica pudra de talc inainte sau daca ai fost pe faza la articolele mele, aplia praful de la L’oreal de care vorbeam intr-un articol trecut!

2 gânduri despre &8222;Never have a „bad day hair” again!&8221;

Comenteaza articolul:

