Rasfata-te cu mine! (Despre bovarism si masti cu miere!)

Dupa o desteptare crunta dintr-un fericit vis de vara, am dat cu ochii de o trista si dezolanta vreme! Meh! M-am apucat cu chiu cu vai sa imi rescriu cateva cursuri de la „stylistics” in ideea de a mai retine cate-un paragraf. Dupa doua ore, m-am prezentat la vechea facultate de pe strada Horea, fosta „Filologie” si numita acum atat de sec „Litere”. Nem filologi, literisti la noi! Intr-o zi am sa va descriu iubita-mi facultate, in cazul in care veti vrea sa-i treceti pragul! Revenind, dupa doua examene consecutive si respectiv, dupa doua vizite la Capricio, m-am indreptat catre Iulius Mall. Mi-am trecut ochii pe rafturile pline de carti ale anticariatului „Socrate” si mi-am amintit de bovarism ( termenul inseamna, conform dex, tendinta unor persoane nemultumite de realitatea propriei conditii de a-si construi o personalitate fictiva). Termenul a aparut datorita doamnei Bovary, un personaj dintr-o opera a lui Gustave Flaubert. Clasic. De bovarism suferiti multe! Drept urmare, m-am decis sa cercetez in detaliu „sindromul”!

20140221-210629.jpg

Sabon. Urmatoarea oprire am facut-o la Sabon. Cu gandul la o baie fierbinte, am cumparat un bulgare mineral. Acesta contine o combinatie de saruri si minerale din Marea Moarta, uleiuri aromatice si ulei de liliac, cu efect calmant. „Constituie un tratament ideal dupa o zi stresanta si tensionata!”, zic ei! Am ales unul cu mosc si am fugit mai departe, in cercetare!

20140221-210859.jpg

Nu dupa foarte mult timp, sleita de toate puterile, m-am intors acasa. Fara prea multe ganduri, cuprinsa de ultimul val de energie pe care-l mai puteam expune, mi-am aruncat hainele cat e casa de mare, mi-am pregatit un pahar de apa minerala cu sirop de mure si gheata, mi-am preparat o masca cu miere naturala si zahar brun si m-am scaldat cu cartea in mana in apa „mineralizata” pregatita anterior. Asta da viata!

20140221-211801.jpg

Ma asteapta cuminte si mirosind a zahar brun si shea, untul de corp de la Planet Spa (avon) primit in dar de la bunica! Merita un review cat de curand!

Despre masca cu miere am sa iti povestesc maine dimineata. O sa iti placa, te asigur! Te las, ca am sa ma cufund in dulceata aromelor care ma inconjoara azi! Intre timp, fii draguta si imparte si tu cu mine ritualurile tale de relaxare!

Te salut cu drag!

2 gânduri despre &8222;Rasfata-te cu mine! (Despre bovarism si masti cu miere!)&8221;

  1. hm.. ziceai ca ai sa ne povestesti despre masca cu miere ” maine dimineata”.. chiar eram curioasa, dar nu am vazut nimic, sau nu m-am uitat eu destul de bine?🙂

    Apreciază

Comenteaza articolul:

