Good morning! REVIEW – produse din rutina de dimineata

Daca urasc diminetile? Nicidecum. Imi place sa imi savurez cafeaua in pat, sa mananc cate o prajitura si ma uit la vreo cateva episoade dintr-un serial. Dimineata mea incepe de la ora noua si se termina in jur de ora 13. Nu-i rau! Ce urasc sunt noptile. Jur, m-am plictisit de dormit pana peste cap!!! In fiecare seara: demachiaza-te, spala-te pe dinti, pune-ti hainele de dormit si asteapta sa te ia somnul. Timp pierdut! In fine.

Cu cateva articole in urma iti recomandam demachiantul

Sublime Soft de la L’oreal:

Fara prea multe cuvinte, L`oreal Sublime Soft este demachiantul perfect. Are un miros foarte fin, precum si o textura delicata. Este foarte lichid, lucru foarte bun deoarece nu ai nevoie de o cantitate foarte mare pentru a indeparta machiajul. Este si foarte eficient. Nu trebuie sa insisti. Oricat machiaj ai avea pe fata, il indeparteaza din prima data cand treci cu discheta peste. Ah, si fata de alte demachiante, m-a tinut foarte mult. L-am cumparat in 22 septembrie si abia acum (22 nov) e pe terminate. Si ma demachiez de doua ori pe zi!

Cam rar ma opresc la un produs mai mult de doua luni, insa de acesta nu ma pot dezlipi!

De ce imi place asa mult?

– curata perfect, ca nici un demachiant pe care l-am intalnit pana acum;

– este fin, non-alergenic si foarte important, se poate folosi si pentru zona ochilor!!!

– este testat sub control dermatologic si oftalmologic;

NU CONTINE ALCOOL!

– are un miros placut, textura delicata si lasa pielea foarte catifelata;

– indeparteaza chiar si machiajul rezistent la apa;

… si toate astea, cu o cantitate foarte mica de produs pe care trebuie sa o folosesti!

DSCN22352

 L`oreal Sublime Soft  – Pure mineral cleasing water

Solutia micelara Sublime Soft este special conceputa pentru tenul uscat sau sensibil, curata in profunzime tenul, zona ochilor si buzele de imputritati si orice urma de machiaj.

De ce imi place?

– la fel ca demachiantul, este hipoalergenic, NU CONTINE ALCOOL, este testat pe ten sensibil;

– pielea ramane curata, catifelata;

– folosindu-l in timp, am observat o imbunatatire radicala a calitatii pielii, a devenit mult mai catifelata, hidratata si petele s-au diminuat considerabil;

– nu are parfum.

Ambele produse au gramajul de 200 ml si se gasesc in comert in jurul pretului de 20 de lei!

DSCN22282

Avand in vedere ca au formule destinate pielii sensibile, consider ca ti se va potrivi indiferent ce tip de ten ai. Mai este o varianta, Sublime Fresh, destinata tipului de ten normal sau mixt. Ei, eu am incercat demachiantul si nu-i la fel de spectaculos. Pe langa asta, contine si alcool, care in timp, contribuie la uscarea pielii. De altfel si lotiunea tonica a acestei variante contine alcool. Eu iti recomand doar demachiantul si lotiunea micelara Sublime Soft (roz), pentru ca este incredibil de bland si isi face treaba neasteptat de bine!

Bioderma Sebium Pore Refiner

Promite sa inchida porii sa faca mai fina textura pielii. Ei, de partea din urma se tine de cuvant. Dar doar atunci cand il aplici. Cu porii insa n-are nicio treaba! Sebumul il tine sub control, insa depinde si fondul de ten pe care il folosesti ( diiing! trebuie sa fac un articol despre un super fond de ten, in curand!). Ce e foarte bine insa, este faptul ca intra foarte rapid in piele, o lasa catifelata si creaza o baza de machiaj perfecta.

Pe scurt, este un primer ideal. Eu il folosesc zilnic. Se aplica pe suprafetele unde ai porii mai deschisi, mai exact in zona T. O cantiate mai mica ca un bob de mazare iti ajunge, drept urmare te tine mult si bine! Mie imi place mult!

Gramaj: 30 ml

Pret: in jur de 50 lei

Se gaseste in farmacii.

DSCN22342

Estee Lauder Revitalizing Supreme

Este o crema anti-aging pe care o folosesc pe timp de zi pentru ochi. Sunt sigura ca majoritatea dintre voi nu ii acordati o importanta deosebita pielii din jurul ochilor. Ceea ce e foarte gresit, pentru ca acolo straturile de piele sunt mult mai subtiri si mai fine si daca ati observat primele semne de imbatranire se observa in acea zona. De aceea, produsele in care trebuie sa investesti sunt acelea pe care le aplici in jurul ochilor. Si aici ma refer in special la crema. Si nu e prematur ca la 20 de ani sa folosesti o formula anti-aging! E „anti” (impotriva)!

De ce imi place?

Pentru ca pielea devine mult mai elastica, sanatoasa si ochii par mult mai odihniti. Inainte sa o folosesc, pateam ca machiajul sa arata imbacsit dupa o perioada de timp in jurul ochilor. Acum insa, nu mai apare aceasta problema.

Eu am primit o mostra de 7 ml cand am cumparat mai multe produse Estee Lauder, dar cu siguranta voi mai cumpara si alte creme di aceasta gama, deoarece sunt foarte eficiente.

http://www.aoro.ro/estee-lauder/revitalizing-supreme-crema-de-ochi-anti-rid/

DSCN22302 DSCN22322

Comenteaza articolul:

