Q&A despre blog!

I’m back in bussnies, cu noi planuri pentru anul acesta. Incepand de la a intretine blogul cu mai mult profesionalism si evident, cu mai multa pasiune si dedicatie, pana la a-mi schimba stilul de viata, detalii pe care o sa le impart cu voi pe viitor! Am revenit cu un soi de interviu, Q&A, acordat unei studente pentru o tema la facultate, careia ii multumesc ca mi-a amintit de ce am deschis acest blog si mi-a readus pofta de-al hrani! 

IMGP0712

 

Q: Cum te-ai hotarat sa iti faci un blog? Ce te-a motivat sa continui?

A: Cel mai acut motiv pentru care am deschis blogul a fost si este, obsesia mea de a incerca produse noi. Inainte sa incep sa impartsesc cu ceilalti in spatiul virtual, mi se intampla aproape sa fortez fetele cu care ma intalneam sa incerce noul chubby stick pe care l-am descoperit si din momentul in care il scoteam din geanta pana il puneam inapoi ii faceam o descriere completa cu minusuri, plusuri, pret si alte detalii. Apoi, pentru ca dupa vezi, cand incep sa scriu, mai exact sa vorbesc despre ceva, ma opresc cu greu. Deci, imi place!

 

Q: Te-ai documentat inainte in legatura cu stilul de exprimare sau subiectele alese sau ai facut totul asa cum ai simtit?

A: Nu m-am documentat absolut deloc. Am deschis un  blog personal si am vrut sa il pastrez asa. Am schimbat cateva variante de adresare si am fost destul de versatila cu modul de exprimare, asa ca probabil nu mi-ar strica sa dau un ochi peste niste studii. Cat despre subiecte, majoritatea le aleg uitandu-ma prin camera dupa ce straluceste nou pe vreun raft. Si incep sa scriu…

 

Q: Care a fost cel mai frumos comentariu sau mesaj primit de la cititoarele tale?

A: Un comentariu care a insemnat foarte mult pentru mine a venit din partea profesoarei de romana din liceu, care mi-a fost si diriginta. Cuvintele ei au fost:

„Ia te uita peste ce am dat aici! Felicitari, draga Iulia, sunt tare mandra de tine si incantata peste masura sa constat ca ai placerea scrisului. Nu ca nu as fi banuit. Citind, mi s-a facut dor de lucrarile tale intr-un stil inconfundabil ( poate”versatil” ?), de dialogurile noastre literare si de zambetul ghidus pe care il primeam drept raspuns in situatii… “metaforice” . Ce vremuri!!! Mult succes in tot ceea ce faci! Ma astept ca in curand sa ma surprinzi cu alte indeletniciri interesante. Te pup si repet – sunt mandra!!!”

 

Q: Ai primit vreodata sfaturi de la cititorii tai, in vederea scierii unui articol?

A: Nu, desi mi-ar placea. As primi cu drag si crticile constructive!

 

Q: Care sunt sau care e pentru tine cel mai mare beneficiu de pe urma faptului ca ai un blog personal?

A: Beneficiul meu se rezuma la faptul ca imi pot dezvolta limbajul, vocabularul si abilitatea de a scrie cursiv si alte cele. Nu e usor sa compui si sa o faci bine. Iar acest “beneficiu” o sa il duc cu mine si peste cativa ani. Este doar un start. Desi, de multe ori ocolesc unele structuri care cer a fi scrise corect din punct de vedere gramatical, deoarece pune un zid de gheata intre mine si cititor. Am dedus ca un limbaj mai “de zi cu zi” e primit cu mai multa caldura si prietenie. Mai sunt si alte beneficii, care-mi sunt la fel de dragi.

 

Q: Ai un/o blogger/ bloggeerita ca model de urmat?

A: De apreciat, apreciez foarte multi bloggeri. Insa nu as putea sa urmez pe cineva. Personal, consider ca a fi natural iti ia mai putin timp si efort. As fi zis original, insa la cat de populat e spatiul virtual ar trebui sa studiezi indelung si abia apoi sa te remarci cu ceva cu adevarat nou.

 

Q: Ce planuri ai pentru viitor in ceea ce priveste activitatea ta ca blogger?

A: Nu obisnuiesc sa imi fac planuri… Cel mai apropiat viitor, pentru mine si blogul meu, il contureaza vara. O sa imi stabilesc un alt reper, dupa!

 

Sper sa va placa, deoarece in urmatoarele zile o sa postez un alt articol Q/A, despre make-up, construit alaturi de o cititoare! Va imbratisez cu mare drag! 

 

 

2 gânduri despre &8222;Q&A despre blog!&8221;

Comenteaza articolul:

