Sarbatorile. Mda, sarbatorile! -Long time no see- Story

xmas-joke-2

La multi ani dragilor! Eu mi-am luat o lunga lunga vacanta de iarna, despre care nu pot sa spun ca s-ar fi terminat. Intentionam sa fac un articol despre planurile anului 2014. Intentionam sa fac multe! Insa nu am avut nicio vointa. De ce?

Nu cred in sarbatori. Nu cred in spiritul lor, nu cred in sarmalele servite in fiecare casa si nici in hainele elegante pe care esti obligat sa le porti chiar si atunci cand faci vizite bunicilor de la tara. Si nu-s negativista, si nici vreo frustrata. Pentru majoritatea dintre noi, fie ca o recunoastem sau nu, Mos Nicolae, Craciunul si Revelionul inseamna bani cheltuiti pe cadouri, primirea in casa a tuturor rudelor, in special a acelui cumnat cu X5 pentru care sarbatoarea e un moment prielnic de a-si tine speech-ul despre „bisninutirle” sale reusite si a frumosilor copilasi care iti vor indulci casa, la propriu! Nu mi-s dragi prefecatoriile astea. Din respect, trebuie sa pari dragut, sa lauzi fiecare sarmaluta si prajiturica. Sa incerci sa fii sincer si nu uiti de „mmm” dupa prima inghititura. Delicios!

Facutul bradului e un chin, pastrarea lui intreg pe parcursul Craciunului, la mine in casa, e o provocare. Atat ca il decoram cu auriu! Ce ne poate aduce noua, celor care am avut o copilarie dulce alaturi de bunici, brazi naturali si obiceiuri de familie, un ‘Christmas’ din ziua de azi? Nimic, in afara de despresie. Si cum depasit episodul in care iesitul in cluburi era o solutie pe care o consideram compesatoare, nu mi-a ramas decat sa incerc sa ma conformez si sa caut mici detalii de care sa agat.

Nu merg la colindat si nu astept colindatori. Imi onorez obligatiile si atat. Prietenii si apropiatii ma cunosc si stiu sa nu m-astepte. Daca e ceva ce imi place in perioada asta, atunci raspunsul ar fi decoratiunile. Ma topesc ca lumanarile alea in forma de ingerasi plictisiti si reni aurii, perne rosii, fulgi de nea si fete de mese specifice. Asta-i ceva ce-mi place! Ah, si cadourile impachetate corespunzator! M-am pregatit cu un „kit” anul acesta!

Urmeaza Revelionul. Ce este Revelionul? Un moment prielnic pentru restaurante, hoteluri si detinatorii de cabane sa faca bani. Porcii astia, scuzati-mi va rog limbajul, sunt niste porci. Ma adaptez, nu ma plang, insa mi se pare de toata jena sa ceri cel putin triplu pe cabana in zilele din jurul Anului Nou. In fine. Oricum pentru mine nu-i o solutie cabana. Mai ales cand ceilalti decid sa cumpere cartofi si mai stiu eu ce mancare care trebuie preparata. Nu spal vase, nu curat cartofi si nici nu matur, in vacanta! Platesc sa fiu sluga la cabana. Mare distractie, nu?

Despre ce am facut de Revelion, o sa fac, cel mai probabil, un articol. Am vizitat unele locuri foarte dragute, in Budapesta, si pentru cei care doriti sa mergeti am sa va fac cateva recomandari de localuri si puncte turistice.

Voi cum v-ati distrat de sarbatori???

Inca ceva, am vazut ca v-am lipsit, dupa accesarile din timpul in care am fost plecata. Mi-ati lipsit si voi! Urmeaza ziua mea, si ma gandesc sa pregatesc un Giveaway! Deci, fiti pe faza :D!

Comenteaza articolul:

