O portie de ulei de migdale dulci pentru ten, te rog!

Am avut o experienta oribila in ultima vreme din cauza unei creme anti-acneice (desi nu aveam acnee) care mi-a fost recomandata de catre dermatolog timp in care mi-a fost interzisa hidtratarea si exfolierea si spalatul cu geluri de curatare si si si si! Momentul in care am renuntat la acest tratament a fost in ziua in care am luat parte la deschiderea salonului L’insolence. Am mers la eveniment si cand m-am intors acasa am vazut ca fondul de ten pur si simplu mi se decojea cu tot cu pielea moarta de pe fata! Dezgustator! Am desfacutul capacul recipientului cu exfoliant natural de cafea si am inceput sa-mi masez fata. Dumnezeiesc! Eu stiu ce-i mai bine pentru tenul meu si punct. De ceva vreme tenul arata mult mult mai bine. Am inceput sa folosesc Normaderm de la Vichy si sa imi masez zonele uscate ale fetei cu ulei de migdale dulci. De ulei stiam de ceva vreme, il recomandam foarte des clientelor cu tenul uscat, iar in continuare o sa vedeti si voi de ce. 

„Uleiul de migdale dulci este folosit in cosmetica inca de pe vremea frumoasei egiptence Cleopatra. Astazi, este unul dintre cele mai populare uleiuri vegetale, emolient natural recomandat pentru orice tip de piele.

Uleiul de migdale dulci este bogat in vitamine, minerale si acizi grasi importanti. Reduce ridurile, inmoaie zonele uscate, relaxeaza, revigoreaza si hraneste pielea. Proprietatile sale de tonifiere si antiimbatranire il fac ideal ca ulei de masaj pentru fata si corp. Este un ulei usor ce nu se absoarbe imediat in piele, insa nici nu o lasa grasa.

Uleiul de migdale este usor de recunoscut datorita tentei sale incolor-galbuie si a mirosului de migdale. Folosit zilnic, acesta participa la hidratarea si regenerarea pielii. Poate ca ati observat deja faptul ca in lista cu ingrediente a diverselor produse cosmetice apare si uleiul de migdale.”

In ultima vreme, din cauza aerului rece care cauzeaza uscarea excesiva a pielii, am inceput sa vad pe frunte niste dungulite, mai ales dupa ce ma dadeam cu fond de ten. Am intrat in panica! Am crezut ca deja trec la injectii cu hialuronic! De fapt, pielea mea era doar deshidtratata. Sunt sigura ca multe dintre voi va confruntati cu pielea uscata. Sunt sigura pentru ca am intalnit multe femei la care erau vizibile ridurile fine si pricina tenului deshidtratat. Mi-an facut in cateva randuri masaj cu ulei de migdale dulci si pielea fruntii si-a revenit (prin masaj intelegem frecarea fruntii cu degetele in disperare pana amoreteste si reluarea masajului de inca doua ori). Si nu-i de ras! Ideea e ca rezultatul a fost uimitor. 

4ee9eec39b9c0

„Ulei de migdale dulci pentru ten/piele

Pentru ca are o formula apropiata de cea a sebumului produs de pielea noastra, uleiul de migdale poate fi folosit pentru demachierea fetei, inclusiv a zonei din jurul ochilor, si chiar pentru hidratarea tenului deoarece dupa utilizare nu lasa pielea imbibata in grasime.

Este recomandat pentru toate tipurile de ten, inclusiv pentru cel cu tendinta de ingrasare tocmai pentru ca seamana la textura cu sebumul produs in mod natural de piele. Totusi, pentru persoanele cu ten gras, este indicata doar demachierea cu acest ulei.

Acest ulei miraculos este perfect si pentru tratarea cearcanelor sau hidratarea buzelor.

Continutul ridicat de acizi linoleici si oleici fac uleiul de migdale dulci extrem de valoros in ingrijirea pielii. Atunci cand este continut in formulele cremelor de ingrijire a pielii sau este masat pe corp poate avea efecte precum imbunatatirea circulatiei limfei gratie masajului usor necesar pentru a fi absorbit in piele, redarea stralucirii pielii, emolierea intensa si profunda a pielii, scaderea iritatiilor si a inflamatiilor prezente pe piele, prevenirea vergeturilor, incetinirea procesului de imbatranire a tegumenului, netezirea ridurilor.

Trebuie sa fiti atente cu cantitatea de ulei de migdale pe care o aplicati pe ten. Ganditi-va ca el se va intinde si astfel turnati foarte putin in palma, intindeti-l pe piele si apoi, daca mai este nevoie, repetati aplicarea.”

Nu stiam ca seamana asa bine la textura cu sebumul produs in mod natural de pielea noastra! Va pot promite ca daca il aplicati o cantitate moderata pe piele, nu va ramane grasa. Cel putin eu, de multe ori il masez bine, sterg surplusul si ma dau cu fond de ten. Tenul arata mult mai sanatos si efectele dureaza. Pielea ramane  elastica si neteda mult timp. Cantitatea pe care o aplic se rezuma la ceea ce ramane pe deget dupa ce intorc sticla pe el. Si repet de cate ori este nevoie pana ajung la cantitatea suficienta. Am folosit uleiul destul timp asa ca va pot recomanda cu drag sa il incercati.

cropped-oil-image

Ulei de migdale dulci pentru par
Uleiul de migdale poate fi folosit si pentru hidratarea si revigorarea parului facandu-l mai stralucitor, mai rezistend si prevenind caderea acestuia. Este suficient sa puneti cateva picaturi pe varful degetelor si sa va masati scalpul iar firul de par se va intari si va deveni mai puternic. Ajuta de asemenea la eliminarea matretii.”

Matreata nu am avut si caderea parului am tratat-o cu fiole de la Wella. Deci, nu ma pot pronunta. Insa cu siguranta la hidtratare ajuta. In fond si la urma urmei, e un ulei natural si e intodeauna bine-venit sa dea o mana de ajutor, in special in sezonul rece! Si daca il ai in casa, de ce sa nu incerci inainte de a-ti spala parul sa iti masezi putin scalpul?

„Alte intrebuintari
Uleiul de migdale dulci poate fi folosit si intern pe post de laxativ usor si noniritant, in calmarea tusei, pentru calmarea intoxicatiilor digestive, sarcina si alaptare, demineralizare, litiaza urinara, imunitate scazuta, convalescenta. Poate de asemenea ajuta la stimularea vederii si imbunatatirea memoriei.

Este bun ca ulei de masaj pentru cuticule si unghii.”

Te costa in jur de 10-15 lei sa incerci, iar rezultatele sunt demne de comparat cu o crema foarte scumpa!

ulei-migdale-dulci-100ml-solaris_7926_1_1358162823

Ulei de migdale dulci SOLARIS:

Cantitate: 50 ml

Pret: 12.5

Il gasim la: Farmacii, DM si cred ca si in supermaketuri.

Sursa: http://www.healthbeautymagazine.ro

7 gânduri despre &8222;O portie de ulei de migdale dulci pentru ten, te rog!&8221;

Comenteaza articolul:

