CHRISTMAS GIVEAWAY! (detaliile concursului)

Drag cititor,

Am sa te rog ca inainte sa citesti mai departe, sa dai un ochi la articolul anterior, in caz ca nu l-ai vazut. Bun, avand in minte imaginea fotografiilor, vreau sa stiu daca ti-au placut. De altfel, daca nu ti-a placut ceva la ele, poate vei avea ocazia sa schimbi! Inainte de asta, vreau sa iti povestesc ceva. Am inceput un proiect alaturi de LifeVision Media, pe care ti l-am adus la cunostinta din momentul in care s-a materializat. Ma refer la expozitia foto Contemporary Pin-up Girl. Lucurile au mers foarte bine si asta cred ca si datorita tie, in oarecare parte, pentru ca ai vizualizat fotografiile. Si pentru ca am format o echipa intr-un mod atat de armonios, ne-am decis sa extindem aceasta colaborare pe un termen mai lung. Acum, pe langa faptul ca voi fi imaginea LifeVision 2014, „m-au atasat” la afacerea lor putin mai mult ca un simplu model, dar despre asta las` ca iti povestesc eu alta data! Important e ca ne-am decis impreuna sa iti facem un cadou in prag de sarbatori!

Mai exact, noi iti oferim o sedinta foto profesionala, pe care poti sa o folosesti sau sa o faci cadou unei persoane dragi, avand machiajul si coafura asigurate de Make-up by Iulia Moldovan! Personal, imi place sa consider ca ne ajutam reciproc, asa ca in schimb mi-as dori sa:

  1. Dai Like Paginii FotoVideoBistrita LifeVision Media ( https://www.facebook.com/LifeVisionMedia.Entertainment )
  2. Dai Like paginii Blog Iulia Moldovan (pe care o gasesti si in dreapta pe platforma wordpress)
  3. Lasi un comentariu fotografiei de concurs cu textul: Pin-up! pentru ca noi sa putem verifica daca ai dat share si like si a catea persoana care s-a inscris ai fost!
  4. Dai SHARE fotografiei de concurs!  (click pe poza de mai jos si te trimite exact la poza de la facebook la care trebuie sa ii dai share)

Atentie! Comentariul trebuie lasat la fotografia „primara” sa-i zic asa, adica cea pe care am postat-o eu! Neaparat, altfel nu te vom putea include la numaratoare!

1487452_683000195064602_269222225_n

Sper sa iti placa concursul nostru si te invitam sa lasi o parere la comentarii! Iti urez succes cu mare drag si abia astept sa te intalnesc la sedinta foto!

Castigatorul il vom numi in Ajun. Mi-am calcat putin pe inima si am decis ca vom folosi random.org pentru a trage la sort numarul. Avand in vedere ca este primul Giveaway pe care il organizez, urati-mi succes si mie! Va imbratisez cu drag si va invit sa va inscrieti!

Sedinta foto pin-up, aici: https://iuliamoldovan.wordpress.com/2013/12/14/au-ajuns-pozele-de-la-expozitie-aici-pe-blog/

Comenteaza articolul:

