Cel mai pretios cadou!

Intodeauna am pus pret pe cadouri. Specific, cele venite din partea apropiatilor. Dar nu in felul in care v-ati gandit toti dintre voi in momentul in care ati citit ce am scris. Cadoul este ocazia prin care sentimentele tale fata de o alta persoana se transpun oarecum in lucruri materiale si arata clar cat de bine cunosti persoana si cat de bine stii de ce are ea nevoie sau ce si-ar dori. Ati auzit de atatea ori „cadoul trebuie sa fie din suflet” incat s-au uzat bietele cuvinte, insa sunt sigura ca de putine ori ati batut magazine in lung si in lat sa cautati cadoul perfect! (si nu ma refer aici sa cautati cel mai bun pret)

Christmas

Imi amintesc, acum cativa ani, am primit de ziua mea pe langa o vesta draguta, un breloc cu o pisicuta si o carticica mica deschisa pe care erau inscriptionate cu cerneala aurie cateva cuvinte despre fericire. Nici nu mai tin minte restul cadourilor, desi bineinteles ca le-am apreciat si mi-au placut la fel de mult, pentru ca chestiutele astea marunte sunt cele mai mari, intr-un fel, si cele mai longevive.

Anul acesta am avut iar norocul sa am langa mine persoane care ma cunosc si ma iubesc, astfel am primit, printre altele, de la iubitul meu un ruj pe care stia ca mi-l doream, dar nu mi-l cumparam nicicum. El stie intodeauna ce imi doresc! Si ma cunoaste mai bine decat ma cunosc eu! Am primit de la prietena mea un carnetel cu foarte multe stickere cu fluturasi si cu turnul Eiffel, roz! Si de la ai mei, mai exact de la mama, pe langa vesnicul set de la Thierry Mugler (e deja traditie sa imi primesc setul cu parfumul preferat in fiecare an) am primit cel mai pretios cadou!

Un pulover tricotat de ea! Mama, cu mainile ei calde si plina de dragoste, mi-a tricotat un pulover! Stiti, imi e cel mai drag dintre toate si sunt sigura ca il voi pastra pentru vesnicie. Atat in suflet, cat si in cutia cu amintiri de peste ani si ani!

DSCN17782-horz

Acum, poate va intrebati care este rostul acestor cuvinte pe care vi le-am scris. Pai, totul in jurul nostru a devenit atat de superficial incat am uitat sa ne deschidem ochii sufletului si sa fim atenti la ceea ce au ceilalti cu adevarat nevoie in perioada aceasta. Fi atent/atenta daca mama ta suspina dupa o bluza de matase sau dupa o zi petrecuta alaturi de tine prin magazine cu decoratiuni de Craciun, incheiata cu un ceai cald parfumat cu povesti, zambete si priviri pline de dragoste! 

Privieste-l cateva secunde pe prietenul tau cel mai bun si vezi ce-i lipseste sau ce crezi ca ar putea sa-l completeze in armonie. Poate are nevoie de cateva citate de prietenie de la tine, poate o carticica prin care sa-i arati afectiunea il va misca. Sau poate un breloc cu echipa de fotbal preferata! De ce nu o perna pufoasa decorativa pentru prietena cu care iti imparti necazurile si in special bucuriile! Pentru stiti voi : „Suferinta isi poarta singura de grija, dar ca sa te bucuri pe deplin de fericire trebuie sa ai pe cineva cu care sa o imparti!”

Cadoriseste-i colegului de munca o agenda noua pentru anul 2014. Sau un calendar cu imagini pe care le-ar aprecia! Fa-i o gluma prietenului tau de la birou si cumpara-i un pix colorat insotit de un biletel inscriptionat: „Incheie ultimul contract semnandu-l in verde la petreceri in 2014!”

Persoana iubita este cea pe care tu trebuie sa o cunosti cel mai bine. Insa cu siguranta se va bucura sa sarbatoriti Craciunul intr-o atmosfera calda, langa semineu, cu flacara lumanarilor rosii in jur si cu un pahar de vin cald in mana!

Voi ce ati planuit sa le cumparati celor dragi de sarbatori? Zilele viitoare o sa va propun cateva cadouri pentru cei dragi!

Comenteaza articolul:

