Lancôme L`Absolu Rouge – Velvet Red Finish Review

red lipstick

Cand nu stii ce sa porti, alege  ceva rosu!

” L’Absolu Rouge Lipstick 4.2 ml de la Lancôme este un ruj hidratant, cremos, cu factor de protectie SPF 12. 
Imbogatit cu molecula Unica Pro-Xylane™ de la Lancôme, rujul confera 8 ore de hidratare si creeaza impresia de buze catifelate, cu volum. „

Imi doream de ceva vreme un ruj rosu de la Lancome sau YSL, insa aveam deja vreo trei, patru aceeasi culoare, dar de la alte brand-uri, asa ca am decis sa mai astept. Insa, mosul meu Nicolae a fost atent la ceea ce-mi doresc. Am primit intr-o punga rosie, plina cu dulciurile mele preferate ambalate toate in rosu, ascuns in cutia cu bomboane de ciocolata cu lapte Lindor, un ruj, evident, ROSU!

dita-von-teese-quote

L-am purtat prima data in seara cand a avut loc expozitia foto, dupa cum obisnuiesc, aplicat peste creion. Problema era ca aveam buzele foarte foarte uscate si crapate. Imi era teama ca buzele mele nu arate oribil dupa ceva timp de purtare. Am ramas uimita cand am vazut ca a facut fata cu brio! Se aplica foarte usor, este foarte hidtratant si exact cum se descrie, are un finish catifelat! Mai mult de atat, a ajutat considerabil la tratarea buzelor. Le-a hidtratat atat de bine, incat dupa ce am indepartat produsul, buzele erau mult mai elastice si pe jumatate vindecate.

Incepand de la culoarea pretioasa, pana la delicatul miros, toate detaliile sunt atent alese. Nu exista riscul ca rujul sa se piarda prin geanta fara capac (nu stiu voua, dar mie mi se intampla destul de des) deoarece este prevazut cu magnet. De altfel, produsul vine in cantitate destul de mare si se consuma foarte putin la aplicare. Sunt sigura ca vor trece cel putin doua sezoane peste noi si inca ma voi putea folosi de rujul meu rosu Caprice de la Lancome. Si de viitoarele culori pe care planuiesc sa mi le achizitionez!

Va recomand cu drag, in pragul sarbatorilor de iarna, sa va incoronati tinuta cu un ruj rosu!

b_253019

1412280_645389258847213_1193319200_o

Comenteaza articolul:

