Meet the Charade Fashion!

„Suntem o echipa tanara pe piata . Crestem , invatam si ne perfectionam in fiecare zi, dorind mereu sa va oferim cele mai calitative servicii.”

Acestea sunt primele cuvinte prin care fetele care stau in spatele numelui Charade Fashion se descriu. Mai intai de toate, haideti sa va povestesc despre prima mea intalnire cu o rochita de-a lor. Vazusem de ceva vreme pe facebook o tipa care purta o rochie cu maneca lunga, pana deasupra genunchilor, decupata si marcata de o dunga din material alb la spate. Era pur si simplu, perfecta! Parea scumpa. Nu am dat de ea prin magazine si am renuntat la idee, pana cand am vazut o fosta colega de clasa care purta o rochie asemanatoare doar ca era putin mai scurta. Mi-am permis sa o intreb si mi-a trimis linkul paginii Charade Fashion. Acolo am vazut cateva modele de-ale lor, am intrat in vorba cu fetele si am aflat ca pot sa imi personalizez rochia, fusta sau ce doresc sa imi fac. Asa am intrat in posesia primei mele rochite creata de ele!

_MG_8647-horz

” Pasiunea a inceput de cand eram mici si le faceam haine papusilor. S-a materializat acum doi ani cand am facut cateva rochite pe care le-am postat pe un site de licitatii. Totul a mers foarte bine, asa ca m-am decis sa adaug cateva fotografii cu rochite si pe pagina mea de facebook. Am  inceput sa primim comenzi si cu timpul am dezvoltat aceasta afacere care poarta numele Charade. Am fost invitate la trei prezentari de moda pana in prezent, doua dintre ele fiind in Cluj iar de curand am semnat un contract cu Look TV prin care asiguram tinutele prezentatoarelor stirilor sportive.”

De curand am „rasfoit” pagina de facebook a fetelor si am gasit o rochita foarte foarte interesanta! Mi-a placut foarte mult, insa mi-as fi dorit sa schimb putin modelul si culoarea materialului. Lucru care, avand in vedere ca fetele au propiul atelier, bineinteles ca a fost posibil. Au cateva modele fixe, insa partea frumoasa este ca poti interveni cu cate schimbari doresti! Produsul se realizeaza dupa masurile tale, drept urmare sunt foarte putine sanse sa nu iti cada bine. De altfel, daca sunt necesare ulterioare interventii, fetele sunt foarte maleabile si dragute si te vor ajuta cu placere! 

Aceasta este ultima rochita de la ele. Am accesorizat-o in doua moduri. O puteti gasi pe site-ul lor si in alte metode de prezentare, de altfel intr-o culoare diferita si croita ca fusta! 

Rock that dress, girl!

_MG_8634-horz

Nu stiu la cate dintre voi va v-a placea aceasta combinatie, insa eu m-am indragostit de-a binelea de ciorapii albi! Mi se pare atat de draguti si de eleganti, dar, mai degraba ii plac din cauza faptului ca bat inspre vintage!

Be pretty!

_MG_8631-horz

„Urmarim ce se cere pe piata, dar avem si cliente care vin cu modelele lor. Le adaptam in functie de materialele pe care le putem procura si de cerinte, insa niciodata nu facem copii fidele. Ideea o dezvoltam pe parcursul procesului de croire si coasere. Tinem sa precizam ca nu ne consideram designeri vestimentari. Suntem niste fete cu talent si pasiune, si tot ceea ce ne dorim este sa colaboram in armonie cu clientele care cauta persoane ca noi!”

Am atasat si eu cateva imagini aici la articol, insa mai mult detalii gasiti pe pagina lor de facebook!

857975_586220861433205_472933100_o 1001286_590291554359469_320870785_n 1415272_583337291721562_971626755_o charade

7 gânduri despre &8222;Meet the Charade Fashion!&8221;

Comenteaza articolul:

