What do you wear to bed? I say Alien by Thierry Mugler

Incepand de la ambalaj, sticla, detalii si chiar nume, Alien by Thierry Mugler este un parfum nascut parca dintr-o  poveste mistica. Licoarea magica se ascunde intr-o sticluta de cristal violet incrustata cu aur si e atat de puternica incat dupa catva timp de folosire, substanta incepe sa topeasca metalul pe unde se pulverizeaza. Licoarea: puternica, plina de personalitate si opulenta, orgolioasa, rafinata si sofisticata. De fapt nu ea, ci femeia care o foloseste…

Micul rezumat este mai degraba inteles de o persoana care deja a avut acest parfum, sau cel putin care l-a mirosit macar o data. Pentru cele care nu l-au testat inca, am sa fiu mai exacta. Pe langa detaliile legate de ambalaj, care sunt sigura ca nu raman neobservate, cel mai important este mirosul. Alien este un parfum dulce, dar sofisticat. Mie imi place sa-i spun toxic. Se aseamana cu Ange Ou Demon de la Givenchy. Ma refer ca intensitate, deoarece Alien se diferentieaza prin acel ceva pe care, cel putin mie, imi e greu sa il descriu.

Desi este destul de liniar, adica isi pastreaza acelasi miros, notele sale sunt:

Note de varf: iasomnie

Note de mijloc: casmir sau lemnoase

Note de baza: ambra (chihilimbar cenusiu)

 

alien

 

 

Este foarte persistent, nu exista niciun dubiu legat de aceasta caracteristica a lui, insa unele persoane l-ar putea evita tocmai din aceasta cauza: este foarte foarte intens. Va recomand cu caldura daca treceti pe la o parfumerie sa il mirositi, sau mai bine sa cereti o mostra, daca ofera. Este inconfundabil!

Extras din rezumat, acel metal, aurul, care se topeste dupa pulverizare, este in mare parte o chestiune adevarata. Dupa un anumit timp se depune un ulei, care din cate stim noi este baza din care se formeaza parfumul (mai exact parfumurile adevarate sunt numai ulei, restul sunt combinate cu alcool si mai stiu eu ce) si topeste materialul. Am avut aprox. 6 sticlute din acest parfum si la toate am patit la fel.

Este foarte greu de imitat, iar pretul sau nu variaza foarte mult de la vanzator la vanzator. Asa ca daca gasiti vreun site unde vi se propune o super oferta, ar fi mai bine sa o evitati. Va recomand sa il comandati de pe aoro, sau cel mai sigur de la Sephora. Eu mi l-am achizitionat pana acum doar de la Sephora, insa si prima varianta o consider sigura.

Va recomand sa incercati si crema. Are un miros ciudat, caracteristic brand-ului, pana se imbina cu pH-ul pielii, insa folosirea ei se dovedeste a fi o experienta foarte placuta. Mirosul este foarte persistent si identic cu cel al parfumului. Ca exemplu, dupa o seara in club plina de fum, cand am ajuns acasa si am facut dus i-am simtit mireasma inca pe piele. O sa va las mai jos cateva link-uri care va directioneaza spre site-uri de unde puteti achizitiona produsele.

Pentru mine, este parfumul frantuzesc perfect si cu care ma indentific. Voi? L-ati incercat?

DSCN1723 DSCN1724

DSCN1709DSCN1710

DSCN1712DSCN1711

Aoro:

http://www.aoro.ro/thierry-mugler/alien-eau-de-parfum-pentru-femei/

http://www.aoro.ro/thierry-mugler/alien-crema-de-corp-pentru-femei/

Sephora: Nu stiu exact preturile, insa il gasiti la oferta cu gel de dus si crema, ca in setul de mai sus, la 425 daca tin bine minte!

Nu am incercat variantele parfumului, ci doar EDP-ul, deci nu ma pot pronunta pentru celelalte.

O seara frumoasa va doresc!

 

 

6 gânduri despre &8222;What do you wear to bed? I say Alien by Thierry Mugler&8221;

Comenteaza articolul:

