Story: Sedintele foto pentru expozitie + Clip Video on pending

Buna dimineata tuturor! Acum o saptamana am postat o poza a la Marilyn  Monroe. Poza, reprezinta 0,001 % din proiectul pe care l-am inceput impreuna cu LifeVision. Ei cautau un model potrivit pentru pin-up, prin perioada in care am pus poza cu bentinta si bretonul cret, daca o mai tineti minte. Lucky me, mi-au scris si am inceput o colaborare. La prima sedinta foto, mi-am facut singura machiajul si coafura. Nu vreti sa stiti cum imi aratau degetele si ce prin ce peripetii am trecut in dimineata aia! Am ajuns, in sfarsit, la locatia in care am inceput sa facem poze si am gasit doi fotografi, sot si sotie. Oameni care impart aceiasi casa, masa, dar si aceeasi pasiune.

Am ajuns acolo tremurand, dupa tot stresul pe care mi l-au provocat machiajul si cel mai tare, parul. Apoi hainele, pantofii, UNGHIILE, pe care clar am uitat sa le fac! Sunt Iulia, ce naiba! Pot fi toate in regula la mine? Nuu! Ghiciti unde imi e telefonul la ora asta? In Cluj! Si eu in Bistrita de o zi… Revenim la imaginea in care ajung toata stresata la pub-ul cu pricina. Primele poze sunt la fel ca primele clatite. Nu-s extraordinare, din cauza modelului incepator sau pseudo modelului, cazul meu. Nu-s o profesionista, n-am pozat pentru reviste sau mai stiu eu ce brand-uri. Am fost sfioasa, insa modul lor degajat de a fi, profesionalismul si interesul pe care l-am simtit din partea lor, m-au determinat sa vreau sa dau ce-i mai bun. Si in 30 de minute am fost eu! Datorita lor!

il_570xN.429789214_7i5w

La a doua sedinta foto, a fost totul floare la ureche! Ii multumesc mult Alinei Tomsa pentru frumoasa mea coafura! A fost 100% pin-up. Am avut mai mult timp la dispozitie, asa ca machiajul a iesit mai reusit. Asa as fi vrut, intr-un fel, sa ma machieze cineva! Am stat aproximativ 6-7 ore, timp in care am pozat in diferite tinute si ipostaze. Eu abia astept pozele! M-au tachinat cu una dintre ele, insa nu am voie inca sa va dau foarte multe detalii!😀  Si mor de nerabdare sa vi le arat! Sunt asa frumoase si atat de pin-up, de diferite!

In urma acestor sedinte foto se va organiza o expozitie foto cu tema, evident, pin-up! Vor fi alese (din aproximativ 3000, daca nu gresesc!) in jur de 15 fotografii care vor fi expuse intr-un local bistritean. Mai multe detalii despre asta, mai tarziu!!! Urmeaza sa postam un clip-reclama pe parcursul acestei zile!

So, stay tuned if you want more! Era sa uit sa va spun, va fi invitata singura formatie rockabilly din Romania. Mai exact, din Cluj-Napoca. Da play pentru a asculta o super piesa! Eu am ramas surprinsa de voce si nu numai!

1474768_670542022977086_937440308_n

DSCN11322

DSCN11432

1000336_395957720507716_192513691_n 1451435_10151688177397187_1706214212_n

3 gânduri despre &8222;Story: Sedintele foto pentru expozitie + Clip Video on pending&8221;

  1. Pingback: EXPOZITIE DE FOTOGRAFIE PIN-UP GIRL si CONCERT CATRHYTHM – Vivi’s Café & Bistro – 6-7 decembrie 2013 | Rockabilly Romania

Comenteaza articolul:

